Gå til innhold

valp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Har fått meg valp som snart er 3 mnd, han har vært hos meg i to uker nå. Men hvor lang tid på må jeg vente før han kan være borte og overnatte hos andre?

Når skjønner han at han bor her hos meg liksom,redd for at han skal bli forvirra hvor han hører hjemme...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, høres ut som om du snakker om et lite barn, men sånn er det vel med oss hundeeiere ;) Tror ikke det er noen fare at hunden tilbringer en natt eller to hos noen andre allerede nå, så lenge hunden er kjent med den personen den skal være hos, og er litt kjent med plassen. Bikkjer tenker ikke over slikt på samme måte som vi gjør.

Skrevet

hunden min skal være en uke hos mamma i mars. da er den 18 uker gammel

Skrevet
Hihi, høres ut som om du snakker om et lite barn, men sånn er det vel med oss hundeeiere ;) Tror ikke det er noen fare at hunden tilbringer en natt eller to hos noen andre allerede nå, så lenge hunden er kjent med den personen den skal være hos, og er litt kjent med plassen. Bikkjer tenker ikke over slikt på samme måte som vi gjør.

Ja, det blit som et lite barn omtrent ;) han kjenner de han skal være hos, og har vært der før :)

Skrevet

Kan jo prøve å la han være der noen timer en dag bare for å se hvordan han takler å være der uten deg?

Skrevet
Kan jo prøve å la han være der noen timer en dag bare for å se hvordan han takler å være der uten deg?

joda, det går ann ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...