Gå til innhold

Sheer Cover mineral-sminke

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet

Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med Sheer Cover fra tv-shop?

Har lyst å prøve, men er ikke sikker på om det er så bra som det virker... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet

Edit, det var fra sheercover.no, ikke tv-shop

Skrevet (endret)

Inne på websidene står det at du får pengene tilbake (unntatt frakt og returfrakt) hvis du sender produktet tilbake (brukt eller ubrukt) innen 60 dager. Så hvis dette er sant, så er det jo bare å prøve. Du taper jo bare 2xfraktutgifter. Jeg har ikke prøvd dette merket selv.

http://www.sheercover.no/termscondition.aspx

13. Avbestilling av mottatt vare

Guthy Renker gir deg rett til å returnere varen innen 60 dager etter at du har mottatt den. Dette gjelder selv om du har brukt opp produktet helt eller delvis, men produktets emballasje må i alle fall returneres. Prisen vil bli refundert med fradrag av Guthy Renkera utgifter til frakt. Kunden må bære utgifter for tilbakesendelse.

Dersom du vil avbestille, må du kontakte Kundeservice på telefonnummer 815 65 129, mandag til fredag kl 8:00 – 18:00.

Kundeservice vil oppgi et avbestillingsnummer som må oppgis på returforsendelsen. Refusjonen vil bli utbetalt innen 30 dager.

Avbestillingsretten som her er beskrevet, kommer i tillegg til den angrerett som følger av lovgivningen, jfr. punkt 9.

Endret av Jade
Skrevet
Edit, det var fra sheercover.no, ikke tv-shop

Det er det samme som er på tv-shop.

Jeg har ikke prøvd det, men jeg har ikke hørt noe positivt om det. Men som Jade sier, siden du får pengene tilbake om du ikke er fornøyd, så kan du jo prøve..

Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet

Takk for svar :)

Ja, kan jo det..men jeg kjenner meg selv, jeg er utrolig dårlig på å returnere ting jeg er misfornøyd med :klaske:

Håper det er noen her som har prøvd det, er så lei av å kjøpe sminke jeg bare blir halvveis fornøyd med.

Har lyst å prøve mineralsminke, da jeg ser for meg at det gir et mer naturlig resultat, hvis produkter er bra.

Prøvde et mineral-pudder fra Loreal en gang, det var helt forferdelig.

Ble glinsende blank i fjeset etter en halvtimes tid, og det ble et "kakete" resultat. Blandet seg ikke inn i huden slik jeg hadde sett for meg.

Mange skryter av BareMinerals og Glo, men det er så dyre produkter.

Derfor synes jeg Sheer Cover hørtes lovende ut, 499 for start-pakke, og det er visst brukt av en del make up-artister i USA.

Men det høres jo nesten for godt ut til å være sant.

Skrevet

Ja, kan jo det..men jeg kjenner meg selv, jeg er utrolig dårlig på å returnere ting jeg er misfornøyd med :klaske:

Håper det er noen her som har prøvd det, er så lei av å kjøpe sminke jeg bare blir halvveis fornøyd med.

Har lyst å prøve mineralsminke, da jeg ser for meg at det gir et mer naturlig resultat, hvis produkter er bra.

Ble glinsende blank i fjeset etter en halvtimes tid, og det ble et "kakete" resultat. Blandet seg ikke inn i huden slik jeg hadde sett for meg.

Derfor synes jeg Sheer Cover hørtes lovende ut, 499 for start-pakke, og det er visst brukt av en del make up-artister i USA.

Hvis du handler på nettet er ikke BareMinerals og Glo så dyrt :)

På Prettyskin4less.com får du begge merkene til en billig penge :D

Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet
Hvis du handler på nettet er ikke BareMinerals og Glo så dyrt :)

På Prettyskin4less.com får du begge merkene til en billig penge :D

Der var du ja, leser bloggen din :)

Skal sjekke ut litt på den siden.

Du har altså ikke prøvd Sheer Cover?

Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet
Hvis du vil prøve mineralsminke som ikke koster skjorta, så kan du sjekke ut everydayminerals eller tikei :)

Takk :)

Jeg får lett blank hud, er disse uten det shimmeret som BareMinerals visstnok har?

Skrevet

Hehe, om ting høres for godt ut til å være sant, så er det ofte det.. :lur:

Om det ikke er noen her inne som har prøvd det, så kan du ta en titt her: http://www.hildechristina.com/review-sheer-cover-makeup

Som andre her nevner, om du vil prøve god mineralsminke, så er det mange muligheter på nettet som ikke er så dyrt. Jeg liker Tikei best, og prisene er ikke ille, jeg mener det er 129 svenske kr for en stor foundation. Om du vil prøve BE, så er det også mulig å finne deres startkit på nett for ca samme pris som du betaler for Sheer Cover sin. Faktisk ser jeg at Bare Escentuals i.d Get Started Kit koster ca 355 kr på Feelunique, så det er faktisk billigere. Jeg vil også tro det er mulig å finne det billigere enn det på f.eks prettyskin4less.com. :)

Skrevet (endret)
Jeg får lett blank hud, er disse uten det shimmeret som BareMinerals visstnok har?

Begge disse er uten bismuth ihvertfall. Men noe kan man jo reagere på uansett :) Jeg har brukt begge og er like fornøyd med dem, har fuktfattig kombinasjonshud som blir blank utover dagen.

Endret av vesla86
Skrevet
Der var du ja, leser bloggen din :)

Skal sjekke ut litt på den siden.

Du har altså ikke prøvd Sheer Cover?

Nei jeg har ikke prøvd det. Hørt mye negativt egentlig :/

BareMinerals Matte Foundation er uten Bismuth, hvis du reagerer på det. Jeg er kjempefornøyd med den. Har skrevet omtale av den også hvis du søker litt tilbake ;)

Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet
Hehe, om ting høres for godt ut til å være sant, så er det ofte det.. :lur:

Om det ikke er noen her inne som har prøvd det, så kan du ta en titt her: http://www.hildechristina.com/review-sheer-cover-makeup

Ja, det er dessverre som oftest slik :snurt:

Leste anmeldelsen, så ikke noe bra ut.

Nå er jeg inne på Tikei sin side, og prøver å finne riktige farger for bestille prøver. Synes de hadde ganske greie priser :)

Skrevet

Kjøper du tikei eller everyday minerals, så selger de vareprøver (som varer leeeenge!!). Så slipper du å kjøpe feil farge i full størrelse! Du må nok belage deg på å ta noen omganger med prøver før du finner riktig farge. Everyday minerals har også forskjellige typer (formula) for forskjellige hudtyper (tror ikke tikei har det?). Formulaen Original glo er gjerne litt "shiny", så hvis du ikke liker det, så kjøper du en annen type. Hvilken hudtype har du?

Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet

Forresten, Kabuki-børste, er det et "must" for bra resultat?

Skrevet

:jepp:

En god børste er viktig. Siden du allerede er inne på Tikei, så er deres Kabuki veldig god.

Skrevet

Trenger ikke være kabuki, men en god pudderkost er et must ja!

Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet

Nå har jeg bestilt på Tikei, 6 prøver og en kabuki-kost.

Så når er jeg spent på å prøve :sminkedokke:

Tusen takk for hjelpen alle sammen :helen:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...