Rime Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 http://forbrukerportalen.no/Artikler/2009/..._uva_uvb_filter Jeg fikk en tester på dagkremen i Kamille og ble positivt overrasket. Jeg bruker vanligvis dyre kremer av typen Dermalogica, MK og MD, og ville normalt aldri vurdert Nivea. Men denne kremen likte jeg. Er det noen som har erfaringer med denne dagkremen+øyekremen?
mari4ever Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 hei:) Når jeg jobbet på vita, husket jeg denne kremen solgte veldig bra, både dag, natt og øyekremen Hvilken hudtype har du? det kommer helt ann på hudtypen din om du vil tåle denne. om huden til vil reagere positivt eller om du vil eventuelet få et negativt utbrudd.
Rime Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2010 hei:) Når jeg jobbet på vita, husket jeg denne kremen solgte veldig bra, både dag, natt og øyekremen Hvilken hudtype har du? det kommer helt ann på hudtypen din om du vil tåle denne. om huden til vil reagere positivt eller om du vil eventuelet få et negativt utbrudd. Jeg har tørr og "kresen" hud. Får fort urenheter hvis den ikke er fornøyd med produktene jeg bruker
Gjest Raptuza Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 Har tørr og sensitiv hud(36 år) og brukte Q10-nattkremen i fjor. Den var bra nok den. Den er laga for kvinner i 30årsalderen. På tilbud får du den til 79,- i mange kjedebutikk-parfymerier.
mari4ever Skrevet 11. mars 2010 #5 Skrevet 11. mars 2010 Jeg har tørr og "kresen" hud. Får fort urenheter hvis den ikke er fornøyd med produktene jeg bruker okei. hvis du har slik hud du beskriver, er det nok best om du går innom vita å få en tester krukke av nivea q10. de hadde masse prøver krukker av denne når jeg jobbet der. Hvis ikke, spør de om de kan lage en liten prøve til deg så du kan få testet den i en uke, eller to:) da unngår du bomkjøp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå