Gå til innhold

Stemmer ryktene?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil være meg, mann og mann (er jente selv)! :) Så blir fokuset på meg og jeg kan bare nyyte det. Ikke minst fordi jeg ikke har noe lyst til å ha sex med ei jente..

Videoannonse
Annonse
Gjest Syrin_Ulven
Skrevet
Jeg vil være meg, mann og mann (er jente selv)! :) Så blir fokuset på meg og jeg kan bare nyyte det. Ikke minst fordi jeg ikke har noe lyst til å ha sex med ei jente..

Du må vel jobbe litt du også ;)

Skrevet
Du må vel jobbe litt du også ;)

Så klart, men det var vel ikke poenget mitt heller da. Jeg kan godt å jobbe, men once in a while så kan det godt handle om bare meg siden det som regel er jeg som jobber mest. Eller hva?

Skrevet
En liten spørreundersøkelse. Bare sånn for gøy :-)

Det heter jo at alle damer foretrekker dame/mann/mann og at menn foretrekker mann/dame/dame dersom de skulle velge i en trekantløsning.

Hvilket kjønn er du?

Hva velger du?

Ingen av delene er ikke lov :-)

Jeg er dame, 40

Mann/dame/dame

Det er sikkert noen som vil bli overrasket over svaret mitt, men jeg må nok si jeg foretrekker varianten dame/mann/dame. Jeg tenner riktignok på at kjæresten har seg med andre menn, men det er ikke en setting der jeg selv er aktiv. Da er det snarere sjalusi og ydmykelse som bidrar til tenningen. Skal jeg selv være aktiv deltager, er det ingen tvil om at jeg ville foretrekke en trekant med to kvinner.

Skrevet

Trekant med dame og mann. Og han skal være litt binysgjerrig og prøve oralsex med meg.

Gutt.

Skrevet
Så klart, men det var vel ikke poenget mitt heller da. Jeg kan godt å jobbe, men once in a while så kan det godt handle om bare meg siden det som regel er jeg som jobber mest. Eller hva?

Kan jo hende at de tenner litt mer på hverandre enn deg da vettu... ;)

Trekant med dame og mann. Og han skal være litt binysgjerrig og prøve oralsex med meg.

Gutt.

Yess. De fleste menn foretrekker nok MMK i all hemmelighet. Litt guttekos og pikksuging er bare deilig. ;) Det deiligste hadde vel vært uten dame. Synes det blir litt for mye pes med tre personer. Er egentlig ikke en trekant-fan.

Gutt :)

Gjest Giftmann
Skrevet
Jeg er mann på 38 og ville foretrukket mann/mann/dame

Liker tanken på at hun har en foran og en bak

Samme fantasi som meg.

Mann/Dame/Mann

Er gift mann i førtiårene :)

Skrevet

Det kommer veldig an på hvilke personer jeg skulle hatt sex med, men generelt ville jeg vel foretrukket MMK. Jeg er kvinne selv.

Har forsåvidt prøvd både MMK og MKK og begge deler frister til gjentagelse, men det er veldig avgjørende hvem den andre kvinnen er.

Skrevet

Ja takk begge deler. :jepp:

Dersom jeg må velge...nei, det klarer jeg ikke.

Gjest Gjest
Skrevet

Dame/mann/dame... prøvd det før og gjør det gjerne igjen.

Selv dame på 32 :jepp:

Gjest MikeWaters
Skrevet

Mann, 36

Har testet begge deler, og foretrekker MMK. Det er et must for meg at ingen har berøringsangst for det samme kjønn.

Gjest Gjest
Skrevet
Mann, 36

Har testet begge deler, og foretrekker MMK. Det er et must for meg at ingen har berøringsangst for det samme kjønn.

Men så er det jo som oftest de bifile som oftest foretrekker at en av de andre er av det samme kjønn. Heterofile ønsker seg som oftest at begge de to andre er av motsatt kjønn. Ren logikk. Tror kanskje det er de bifile og biseksuelle som får mest ut av trekanter.

For øvrig så tror ikke det har så mye med angst for det samme kjønn å gjøre. Visse folk er bare for heterofile til å holde på med dette sølet.

Kvinne som foretrekker KKM.

Gjest MikeWaters
Skrevet
Kvinne som foretrekker KKM.

Så du er bifil? ;)

Gjest Gjest
Skrevet

trekant er nok ikke tingen for meg. Men gi meg gjerne en av hvert kjønn, bare hver for seg. Er jente selv.

• 1 måned senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kunne egentlig tenkt meg begge, og blir faktisk kåt bare ved tanken.... :sjenert:

Er kvinne og hadde nok valgt Kvinne/kvinne/mann ettersom jeg har litt lyst å teste ut sex med en annen dame.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Alle (både menn og kvinner) vil ha en mann i midten. Ok... Pikk ruler. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Mann-mann-dame.

Og jeg vil kose litt med mannen også, og mannen og kvinnen må ta seg av meg sammen også.

Hilsen mann.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

MMK.

Jeg er mann og foretrekker menn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...