Gå til innhold

Hun diskuterte penis med andre gutter på vors

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Det har seg slik at hun nettppp har vært på et vors, og der fikk jeg vite at hun har diskutert størrelse på peniser med andre gutter fritt rundt på vorspillet. Hun sa det til og med selv, og jeg ble ganske så sjokkert når jeg fikk høre det.

Det som er mest sårende er at hun sa "Ja jeg sa at 16cm er alt for lite og 26 er alt for stort"

Det er nettopp 16cm lang jeg har, så derfor sårer dette noe enormt for meg. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, og jeg reagerte med å skvulpe vannglasset i fjeset hennes og dra der i fra i sinne. Det ble en lang lang kaldt spassertur hjem med tårer i øyekroken.

1. Man sitter da ikke å diskuteter høylytt peniser på vors med andre gutter når man har kjæreste?

2. Man sitter da ikke å slenger dritt om nøyaktig den størrelsen kjæresten din har på penis?

Jeg er bare så sykt sykt skuffet, og jeg ble så fly forbannet når jeg hørte hva hun sa, at jeg spasserte rett hjem fra henne. Kaldt var det, men jeg klarte ikke være der.

Dette her vurderer jeg faktisk å ende forholdet i. "16 er alt for lite" er jo jævlig fint å sitte å si når jeg har så stor selv.

Hva mener dere? Jeg syner dettte er helt uhørt, og det ville ADRI falt meg inn å diskutere trangheten på andre kvinner på et vors :kjefte:

Blir så jævlig provosert og forbannet at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Det sårer egentlig aller mest, og jeg føler så absolut nå at jeg ikke har noe å stille opp med. I tillegg så sitter gutter der å forteller henne størrelsen på sin sak, og den er garantert støtte enn min :(

Er veldig veldig lei meg nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun synes 16 er for lite er det hun som har et problem, ikke du.. Og ja, det var dårlig gjort å si.. Skal vel litt til å bortforklare denne i morgen.

Gjest Lærerinne
Skrevet
Hei

Det har seg slik at hun nettppp har vært på et vors, og der fikk jeg vite at hun har diskutert størrelse på peniser med andre gutter fritt rundt på vorspillet. Hun sa det til og med selv, og jeg ble ganske så sjokkert når jeg fikk høre det.

Det som er mest sårende er at hun sa "Ja jeg sa at 16cm er alt for lite og 26 er alt for stort"

Det er nettopp 16cm lang jeg har, så derfor sårer dette noe enormt for meg. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, og jeg reagerte med å skvulpe vannglasset i fjeset hennes og dra der i fra i sinne. Det ble en lang lang kaldt spassertur hjem med tårer i øyekroken.

1. Man sitter da ikke å diskuteter høylytt peniser på vors med andre gutter når man har kjæreste?

2. Man sitter da ikke å slenger dritt om nøyaktig den størrelsen kjæresten din har på penis?

Jeg er bare så sykt sykt skuffet, og jeg ble så fly forbannet når jeg hørte hva hun sa, at jeg spasserte rett hjem fra henne. Kaldt var det, men jeg klarte ikke være der.

Dette her vurderer jeg faktisk å ende forholdet i. "16 er alt for lite" er jo jævlig fint å sitte å si når jeg har så stor selv.

Hva mener dere? Jeg syner dettte er helt uhørt, og det ville ADRI falt meg inn å diskutere trangheten på andre kvinner på et vors :kjefte:

Blir så jævlig provosert og forbannet at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Det sårer egentlig aller mest, og jeg føler så absolut nå at jeg ikke har noe å stille opp med. I tillegg så sitter gutter der å forteller henne størrelsen på sin sak, og den er garantert støtte enn min :(

Møkkakjerring. Dump henne :)

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet
Hei

Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, og jeg reagerte med å skvulpe vannglasset i fjeset hennes og dra der i fra i sinne.

Det du skriver viser jo bare hvor stor betydning størrelsen har for gutter...

Du regagerte nok mest på at hun hadde nevnt "din " lengde, som liten, tenker jeg.

Men har du tenkt på at alle de hun snakket med på vorspielet tror nå at du er større enn 16 cm, pga at hun sa hun ikke ville vært fornøyd med 16 cm... :jepp:

Dessuten viser det at hun egentlig ikke har peiling på hvor mye 16 cm utgjør i virkeligheten, men bare slenger ut med hva hun tror er langt og kort :fnise:

Normal lengde for menn er fra 12 til 16 cm, så det virker ikke som hun har noe særlig erfaring med menn hvis hun mener 16 cm er lite...

Det jeg er enig med deg i er at det var veldig vulgært av henne å sitte på voerspiel og snakke om penisstørrelser. Andre jenter syntes nok hun virket litt..på bærtur og horete. Jeg ville tenkt at der sitter en kåt dame, som er så full at munnen renner over med at hun har lyst på kuk, akkurat nå...Så ville jeg tenkt at hun var grisete og barnslig.

Men jeg er jo dame, så jeg tenker ikke slik som menn ville ha gjort. De ville kanskje tatt det som en mulighet til å få bekreftet oppfatningen de har om at deres egen størrelse er bra eller mindre bra. Kanskje til og med ville noen menn ha oppfattet det som en invitasjon til å vise henne sin størrelse i praksis...

Så hvis hun spør hvorfor du ble så sint, så ville jeg fokusert på hvordan hun framstår for andre når hun gjør slikt. Og at det er grunn til å gjøre deg flau og forbanna at hun kan oppføre seg så ukritisk på vorspiel.

Ikke nevn din egen størrelse, for hun aner nok ikke hvor mange cm egentlig du er, når hun går så til de grader i baret... :enig:

Skrevet

Skjønner at du er fly forbannet. Tror, som du sier, at de fleste jenter ville blitt akkurat like rasende og skuffet hvis det var andre veien. Jeg ville ihvertfall blitt det.

Skrevet

Skjønner godt sinnet ditt, sånt gjør man ikke. Noen bør skru på hennes sosiale antenner.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Vet dama di at du har 16 cm?

Tipper hun bare ikke vet hva 16 cm er..

Hadde forøvrig tenkt mine tanker om denne dama om jeg hadde vært på samme vors.

Skrevet
...

Vel, 16 cm er helt gjennomsnittlig, så du er helt normal. Tipper dama di egentlig ikke vet hvor stort 16 cm er.

Når det er sagt, så skulle jeg sett hva dama di hadde sagt dersom du hadde lagt ut om noe som gikk på hennes kropp: "hehe, b-cup er ALTFOR lite", eller "hengepupper er usexy" osv osv. Damer er jo ofte ekstremt hårsåre og paranoide når det gjelder puppene sine.

Så her har hun oppført seg ufint. Men trøst deg med at det nok var flere gutter som fikk litt nedtur når hun forkynte at 16 cm var for lite.

S.

Skrevet

Huff.. Hadde nok reagert på akkurat samme måte som deg dersom det hadde vært meg! Høres helt grusomt ut, jeg tror faktisk jeg kunne dumpet pga dette.

Og bare til informasjon, 16 cm er IKKE lite!!! Synes jeg hvertfall.

Skrevet

Er enig med henne i at gjennomsnittet er ganske lite - men hun burde ikke diskutere slikt med andre gutter, spesielt ikke når hun har kjæreste.

Gjest Gjest_penny_*
Skrevet

Hun vet nok ikke at du har 16cm, ellers hadde hun jo aldri sagt rett til ansiktet ditt at det var altfor lite (med mindre hun er psykopatisk eller noe). Mange jenter har elendig øyenmål, hun syns nok du er mer enn stor nok og tror du ligger et sted trygt innenfor de målene siden hun fortalte deg dem. Nok et bevis på at 16 er stort nok!

Jeg kunne nok diskutert penisstørrelser selv med gode venner, om jeg var i forhold eller ei (uten å nevne størrelsen til min kjære da, selvsagt). Men å sitte og prate om det på vors med hvem som helst blir kanskje litt usmakelig, og tankene mine går til disse brautende jentene som nesten tror det er kult å være mest mulig vulgære.

Skrevet

Du høres ut som en dramaqueen. (JA QUEEN ja) At folk sitter på et vorspiel og kakler piss i halvfylla, og så tar du det personlig, det er toppen av navlebeskuende. Og når hele verden du lever i henger på størrelsen på pikken din. Ja da er det fan ikke håp.

Du er like teit som henne.

Er det rart man blir kynisk. :sukk:

Skrevet

16 cm er lite når du har prøvd noe større... Og jeg har masse erfaring! At fitta er trang for jeg komplimenter for hver gang, så at d er fitta som er problemet er bare tull.. Men som sagt, hun holder jo ut med deg, så noe riktig må du da gjøre :)

Skrevet
16 cm er lite når du har prøvd noe større..)

Ja og hun har en del erfaring fra før av. Jeg har til og med ufrivillig fått vite at hun har hatt seg med en som er mye større enn meg, og jeg ble også der ganske såret og lei meg, for jeg ville slett ikke vite sånt, og spesielt når hun sier det med et smil om munnen.

Dama mi vet at jeg har 16cm! Det er det som er litt av det syke her. Hun vet jeg ikke ville likt at hun satt å sa det der, og hun hadde så aldes ikke diskutert det om jeg var der i samme rom og drakk med alle de folkene.

Det som er enda mer jævlig er at dette så og si er totalt random gutter - og jepp, de tenker nok garantert sitt når en jente sitter slik som det der.

For alt jeg vet så har hun sikkert glodd på peniser og tatt på dem også. Skulle ikke forundre meg om hun tilatte seg det også.

Lure meg på om dette her blir en X, for slike ting har skjedd mange mange ganger. Sist på en studietur for 2 uker sider. Der gjorde hun en god del ting som var galt, og det sa hun var galt også.. men så går hun å gjør like gale ting 2 uker etterpå.

Og en annen ting er at hun faen meg har begynt å drikke hver bidige helg omtrent. Drikke drikke drikke.. står jo snart ikke annet i haudet på henne når helgen kommer. Hun kan i værtfall drite i å helle i seg alkohol neste helg om dette her skal forsette, for jeg gidder ikke ha en kjæreste som utrykker at hun er sulten på pikk foran andre gutter!

Skrevet

Jeg hadde heller ikke likt det.

Jeg fikk vite at min kjæreste og en kompis hadde vært på nachspiel med to jenter og pratet sex ganske lenge. Han hadde stort sett bare snakket om tidligere erfaringer så jeg føler meg ikke akkurat truffet, men jeg synes faktisk likevel at det er å trå over en grense.

Skrevet
Ja og hun har en del erfaring fra før av. Jeg har til og med ufrivillig fått vite at hun har hatt seg med en som er mye større enn meg, og jeg ble også der ganske såret og lei meg, for jeg ville slett ikke vite sånt, og spesielt når hun sier det med et smil om munnen.

Dama mi vet at jeg har 16cm! Det er det som er litt av det syke her. Hun vet jeg ikke ville likt at hun satt å sa det der, og hun hadde så aldes ikke diskutert det om jeg var der i samme rom og drakk med alle de folkene.

Det som er enda mer jævlig er at dette så og si er totalt random gutter - og jepp, de tenker nok garantert sitt når en jente sitter slik som det der.

For alt jeg vet så har hun sikkert glodd på peniser og tatt på dem også. Skulle ikke forundre meg om hun tilatte seg det også.

Lure meg på om dette her blir en X, for slike ting har skjedd mange mange ganger. Sist på en studietur for 2 uker sider. Der gjorde hun en god del ting som var galt, og det sa hun var galt også.. men så går hun å gjør like gale ting 2 uker etterpå.

Og en annen ting er at hun faen meg har begynt å drikke hver bidige helg omtrent. Drikke drikke drikke.. står jo snart ikke annet i haudet på henne når helgen kommer. Hun kan i værtfall drite i å helle i seg alkohol neste helg om dette her skal forsette, for jeg gidder ikke ha en kjæreste som utrykker at hun er sulten på pikk foran andre gutter!

Jeg ville ikke likt å ha en kjæreste som ydmyker meg med et smil om munnen.

Skrevet
Du høres ut som en dramaqueen. (JA QUEEN ja) At folk sitter på et vorspiel og kakler piss i halvfylla, og så tar du det personlig, det er toppen av navlebeskuende. Og når hele verden du lever i henger på størrelsen på pikken din. Ja da er det fan ikke håp.

Helt enig, dette er noe av det dummeste jeg har lest. Skal du bestemme hva dama de diskuter i fylla?

At du har komplekser får du ta på din kappe. Jeg hadde dumpa deg om du pælmet vann på meg og trampet ut som en unge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...