Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Jeg er en jente i 30-årene som ikke har datet på lenge. Kommer meg ikke så ofte ut på byen, da jeg ikke har noe særlig med venninner som går på byen. Så da blir mulighetene små til å treffe noen. Nettdating passet ikke for meg. Setter litt krav til utseende og personlighet hos en gutt, men jeg vil tro det er mange kjekke gutter der ute, som jeg bare ikke støter på i mitt daglige liv. Selv er jeg litt sjenert begynnelsen, men smilende og hyggelig. Har et bra utseende, har jeg fått høre. Synes det er ganske vanskelig å møte noen. Av og til ser jeg noen kjekke på gata. Men det går så fort, og plutselig er de vekk, og det går dessuten ikke an å snakke til noen på gata. Og så går årene... Et ganske kjedelig liv. Jeg skjønner ikke helt, at noen jenter har noe på gang hele tiden, gjerne flere stykker på samme tid, og her går jeg rundt og aldri har en liten flørt... Gutter, hvorfor er det så vanskelig å få kontakt?
Alladin Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Hei haha, har tenkt på det samme som deg i dag. Jeg er også i 30 årene. Nylig singel, men har så sykt lyst å gå på ordentlig date. Har aldri vert på det jeg. Håper vi får noen bra tips her inne.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 Jeg vet ikke, men jeg tror mye handler om at vi er nordmenn. her foregår det meste innenfor sjekking mellom fredag kveld til lørdag natt, eller noe i den duren. Jeg opplever i alle fall ikke noe sjekking what so ever i hverdagen. Joda, smiler litt med noen kjekke på gymmen eller noen i oppgangen, men det skjer ikke noe mer enn det lzm. Mitt råd er å gå ut på by'n med den ene venninna som er availeble. om ikke annet så kan du få det litt morsomt underveis.
Gjest ts Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 Mitt råd er å gå ut på by'n med den ene venninna som er availeble. om ikke annet så kan du få det litt morsomt underveis. Det skjer kanskje en gang hver tredje måned at jeg har noen å gå ut med. Og sist gang dro venninnen min tidlig hjem...
Gjest ts Skrevet 27. februar 2010 #5 Skrevet 27. februar 2010 Jeg får lyst til å gå med et skilt som sier "Be meg ut på date" eller "singel". Har en mistanke om at jeg utstråler "utilnærmelig". Men jeg er blid og vennlig, så synes godt guttene kunne jobbet litt for å oppnå kontakt... Lengter etter en flørt.
Cognizance Skrevet 28. februar 2010 #6 Skrevet 28. februar 2010 Gutter, hvorfor er det så vanskelig å få kontakt? Du begrenser deg selv, du har for mange mentale barrierer. - Du kommer deg ikke ut særlig ofte. - Nettdating passer ikke for deg. - du kan ikke snakke med folk på gata. Alle disse tingene går det an å forandre på. Hvis du vil. (Jeg vet dette fordi jeg har det på akkurat samme måten :-P)
Gjest Gjest_Heia_* Skrevet 28. februar 2010 #7 Skrevet 28. februar 2010 Jeg er en jente i 30-årene som ikke har datet på lenge. Kommer meg ikke så ofte ut på byen, da jeg ikke har noe særlig med venninner som går på byen. Så da blir mulighetene små til å treffe noen. Nettdating passet ikke for meg. Setter litt krav til utseende og personlighet hos en gutt, men jeg vil tro det er mange kjekke gutter der ute, som jeg bare ikke støter på i mitt daglige liv. Selv er jeg litt sjenert begynnelsen, men smilende og hyggelig. Har et bra utseende, har jeg fått høre. Synes det er ganske vanskelig å møte noen. Av og til ser jeg noen kjekke på gata. Men det går så fort, og plutselig er de vekk, og det går dessuten ikke an å snakke til noen på gata. Og så går årene... Et ganske kjedelig liv. Jeg skjønner ikke helt, at noen jenter har noe på gang hele tiden, gjerne flere stykker på samme tid, og her går jeg rundt og aldri har en liten flørt... Gutter, hvorfor er det så vanskelig å få kontakt? Om vi snur litt på problemstillingen, hva tenker du skal til for at jeg som mann over 30 skulle kunne fått kontakt med deg?
Gjest Gjest_Helga_* Skrevet 4. mars 2010 #8 Skrevet 4. mars 2010 Det var som om jeg skulle skrevet innlegget selv gitt! Har den siste tiden prøvd å utvide bekjentskapskretsen min for å kunne ha flere å gjøre sosiale ting med. Mine barndomsvenninner begynner å bli ganske "satte", og det er sjelden de gidder å finne på noe. Tenker først og fremst på at det er kjekt å ikke sitte hjemme kveld etter kveld, men en bieffekt kan jo være at jeg treffer en mann etterhvert. Har invitert jenter jeg har truffet gjennom jobb, verv, og via andre venninner på middag. Ser resultater allerede ved at jeg har blitt invitert på et par fester og sammenkomster. Jeg prøver også å være litt proaktiv i forhold til aktiviteter. Ser jeg en konsert jeg har lyst å gå på, sender jeg en melding til venninner i god tid og spør om de har lyst å bli med. Jeg prøver også å være med på sosiale sammenkomster med kollegaer. Jeg har forresten også et problem med den norske tilbakeholdenheten. I Norge er det jo nesten umulig å vite om en mann er interessert. Og ingen slår av en prat med folk de ikke kjenner. Har bodd i et annet europeisk land i noen år, og syntes da det var mye lettere å treffe nye mennesker (deriblant menn).
Cannavaro Skrevet 4. mars 2010 #9 Skrevet 4. mars 2010 Som noen nevner her om mentale barrierer, så må de brytes først. Dersom du er litt sjenert så er jo det en liten utfordring, men det kan jo rettes på ved litt trening. En flott jente som du sier at du er ville nok klart å skape kontakt dersom skuldrene senkes litt og motet heves. Hadde du smilt til meg på gata og sagt hei så hadde jeg garantert stoppet opp for å prate med deg...... verre er det ikke. Dersom du har en utstråling og holdning som virker tiltalende så vil du helt sikkert enkelt komme i kontakt med mennesker. Hvis ikke må du jobbe mer med saken, og det antar jeg du ønsker. Personlig så er ikke jeg stresset over å komme meg ut på date eller MÅ treffe noen, jeg tar det litt som det kommer. Viktigst for meg er å oppføre meg ordentlig, være høflig,grei og smilende til mennesker. Så lenge man er noe sosialt anlagt så er det lett å snakke med andre og samtidig prøve å gi et godt inntrykk av seg selv. Jeg har en sterk følelse for at jeg skal kunne treffe noen som passer meg -en gang i fremtiden, men det er som sagt ikke noe stress. Jeg forleder meg selv da til å si at jeg har senkede skuldre og er avbalansert allikevel. Så jeg vil bare si til deg at du skal være avslappet men samtidig hyggelig og noe imøtekommende til mennesker rundt deg, så skal du se at noen fanger din interesse etterhvert. Kanskje er det da akkurat du som blir stoppet av en kjekk kar på gata......
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #10 Skrevet 4. mars 2010 Jeg er en jente i 30-årene som ikke har datet på lenge. Kommer meg ikke så ofte ut på byen, da jeg ikke har noe særlig med venninner som går på byen. Så da blir mulighetene små til å treffe noen. Nettdating passet ikke for meg. Setter litt krav til utseende og personlighet hos en gutt, men jeg vil tro det er mange kjekke gutter der ute, som jeg bare ikke støter på i mitt daglige liv. Selv er jeg litt sjenert begynnelsen, men smilende og hyggelig. Har et bra utseende, har jeg fått høre. Synes det er ganske vanskelig å møte noen. Av og til ser jeg noen kjekke på gata. Men det går så fort, og plutselig er de vekk, og det går dessuten ikke an å snakke til noen på gata. Og så går årene... Et ganske kjedelig liv. Jeg skjønner ikke helt, at noen jenter har noe på gang hele tiden, gjerne flere stykker på samme tid, og her går jeg rundt og aldri har en liten flørt... Gutter, hvorfor er det så vanskelig å få kontakt? For å spørre på denne måten: ville du i det hele tatt ha likt at en fremmed, men kjekk mann hadde gått bort til deg på gaten for å slå av en prat? Ikke alle gjør det, nemlig, og det er jo naturligvis mange menn klar over. Altså vegrer de seg for å ta kontakt.
Gjest ts Skrevet 4. mars 2010 #11 Skrevet 4. mars 2010 For å spørre på denne måten: ville du i det hele tatt ha likt at en fremmed, men kjekk mann hadde gått bort til deg på gaten for å slå av en prat? Ikke alle gjør det, nemlig, og det er jo naturligvis mange menn klar over. Altså vegrer de seg for å ta kontakt. Hvis han var kjekk ville jeg likt det, ja. Veldig.
kristian82 Skrevet 4. mars 2010 #12 Skrevet 4. mars 2010 Jeg er en jente i 30-årene som ikke har datet på lenge. Kommer meg ikke så ofte ut på byen, da jeg ikke har noe særlig med venninner som går på byen. Så da blir mulighetene små til å treffe noen. Nettdating passet ikke for meg. Setter litt krav til utseende og personlighet hos en gutt, men jeg vil tro det er mange kjekke gutter der ute, som jeg bare ikke støter på i mitt daglige liv. Selv er jeg litt sjenert begynnelsen, men smilende og hyggelig. Har et bra utseende, har jeg fått høre. Synes det er ganske vanskelig å møte noen. Av og til ser jeg noen kjekke på gata. Men det går så fort, og plutselig er de vekk, og det går dessuten ikke an å snakke til noen på gata. Og så går årene... Et ganske kjedelig liv. Jeg skjønner ikke helt, at noen jenter har noe på gang hele tiden, gjerne flere stykker på samme tid, og her går jeg rundt og aldri har en liten flørt... Gutter, hvorfor er det så vanskelig å få kontakt? Leser jeg det feil, eller passer ikke nettdating fordi du setter krav til utseende osv til en gutt? :klø:
Gjest tronder Skrevet 4. mars 2010 #13 Skrevet 4. mars 2010 Jupp, men det var det der med kjekk da. må nesten klistre en lapp på magen/rygg om hvem du synes går i kategorien kjekk. Alle har forskjellig smak vettu
Gjest brutal_mann Skrevet 4. mars 2010 #14 Skrevet 4. mars 2010 Det er fordi TS er latterlig kravstor og har litt for høye tanker om seg selv. Ergo så er det ingen som vil ha henne. Jekk deg ned noen hakk så går ting så mye bedre.
Gjest ts Skrevet 4. mars 2010 #15 Skrevet 4. mars 2010 Det er fordi TS er latterlig kravstor og har litt for høye tanker om seg selv. Ergo så er det ingen som vil ha henne. Jekk deg ned noen hakk så går ting så mye bedre. Ok, skal prøve å ha litt lavere tanker om meg selv.
Gjest Gjest_Helga_* Skrevet 4. mars 2010 #16 Skrevet 4. mars 2010 Det er fordi TS er latterlig kravstor og har litt for høye tanker om seg selv. Ergo så er det ingen som vil ha henne. Jekk deg ned noen hakk så går ting så mye bedre. hahaha. Du er bare herlig! Jeg er nok i den kategorien som bør jekke seg ned. Hadde jeg møtt en som var så to the point som deg irl, hadde livet vært fint. Bare du ikke er en bitter mann - de er ikke fullt så sjarmerende.
Gjest ts Skrevet 4. mars 2010 #17 Skrevet 4. mars 2010 hahaha. Du er bare herlig! Jeg er nok i den kategorien som bør jekke seg ned. Hadde jeg møtt en som var så to the point som deg irl, hadde livet vært fint. Bare du ikke er en bitter mann - de er ikke fullt så sjarmerende. Han er nettopp blitt ledig igjen, leste jeg, så du kan jo prøve deg.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #18 Skrevet 4. mars 2010 Ok, skal prøve å ha litt lavere tanker om meg selv. That's the spirit!
Gjest Gjest L Skrevet 5. mars 2010 #19 Skrevet 5. mars 2010 Jeg er en jente i 30-årene som ikke har datet på lenge. Kommer meg ikke så ofte ut på byen, da jeg ikke har noe særlig med venninner som går på byen. Så da blir mulighetene små til å treffe noen. Nettdating passet ikke for meg. Setter litt krav til utseende og personlighet hos en gutt, men jeg vil tro det er mange kjekke gutter der ute, som jeg bare ikke støter på i mitt daglige liv. Selv er jeg litt sjenert begynnelsen, men smilende og hyggelig. Har et bra utseende, har jeg fått høre. Synes det er ganske vanskelig å møte noen. Av og til ser jeg noen kjekke på gata. Men det går så fort, og plutselig er de vekk, og det går dessuten ikke an å snakke til noen på gata. Og så går årene... Et ganske kjedelig liv. Jeg skjønner ikke helt, at noen jenter har noe på gang hele tiden, gjerne flere stykker på samme tid, og her går jeg rundt og aldri har en liten flørt... Gutter, hvorfor er det så vanskelig å få kontakt? Eg vil tro det er fordi du gjør deg for utilgjengelig.
Gjest kravstor? Skrevet 5. mars 2010 #20 Skrevet 5. mars 2010 Jeg får lyst til å gå med et skilt som sier "Be meg ut på date" eller "singel". Har en mistanke om at jeg utstråler "utilnærmelig". Men jeg er blid og vennlig, så synes godt guttene kunne jobbet litt for å oppnå kontakt... Lengter etter en flørt. Det høres ut som om du vil ha en "hollywood"pen mann, at ingen er pen nok for deg. Det hører fjortisaldere til, nå er du voksen, og bør komme deg litt ned på jorda. Nettdating kan funke det, du må kanskje gå på noen dater før du treffer den rette, men det er ikke mindre sjanse for at han er der, eller på byen. Er vel også ikke de mest seriøse mennene som du finner på byen hvis du skal ha en på din egen aldre...?? noe å tenke på. Kom deg ned på jorda jente.Du er ikke Miss Perfect du heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå