Gjest kristinaa Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Du dater med en person du liker, - og har begynt å kysse. Du bruker fremdeles nettdating. Riktig eller galt?
Bringebærjenta Skrevet 28. februar 2010 #6 Skrevet 28. februar 2010 Jeg sluttet idet vi hadde begynt å kysse og jeg skjønte at jeg ville møte han mer. Vil du ha mer, bør du la de andre gå.
Gjest brutal_mann Skrevet 28. februar 2010 #7 Skrevet 28. februar 2010 Det svares galt over en lav sko her ser jeg. Bare husk at dette er det politisk korrekte svaret, og ikke det som er faktiske hendelser i virkeligheten. Dobbeldating foregår i våre dager lenge etter at en har pult. Det er først når en som mann har bevist at en er størst sterkest og har mest penger at dame blir noenlunde trofast. Rent moralsk bør en nok klare å tafse på en person om gangen, men nå er ikke moral og respekt for andre mennesker attraktivt i Norge. Så det kan du bare drite en lang i
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #8 Skrevet 28. februar 2010 Jeg møtte min mann på match, og jeg dobbeldatet ikke. Jeg synes det er respektløst.
Ellevill Skrevet 28. februar 2010 #9 Skrevet 28. februar 2010 Det svares galt over en lav sko her ser jeg. Bare husk at dette er det politisk korrekte svaret, og ikke det som er faktiske hendelser i virkeligheten. Dobbeldating foregår i våre dager lenge etter at en har pult. Det er først når en som mann har bevist at en er størst sterkest og har mest penger at dame blir noenlunde trofast. Rent moralsk bør en nok klare å tafse på en person om gangen, men nå er ikke moral og respekt for andre mennesker attraktivt i Norge. Så det kan du bare drite en lang i Ja, det heter vel at på seg selv kjenner man andre. Jeg har aldri dobbeltdatet og har ingen planer om å begynne med det heller, så til trådstarters spørsmål: Jeg synes man burde konsentrere seg om en ting av gangen.
Gjest brutal_mann Skrevet 28. februar 2010 #10 Skrevet 28. februar 2010 Ja, det heter vel at på seg selv kjenner man andre. Jeg har aldri dobbeltdatet og har ingen planer om å begynne med det heller, så til trådstarters spørsmål: Jeg synes man burde konsentrere seg om en ting av gangen. Nå har jeg aldri, og kommer aldri, til å dobbeldate. Men jeg har ennå ikke datet damer som ikke har dobbeldatet. (Noe som somregel kommer frem i lyset i ettertid).
Gjest Zienna Skrevet 28. februar 2010 #11 Skrevet 28. februar 2010 Nå har jeg aldri, og kommer aldri, til å dobbeldate. Men jeg har ennå ikke datet damer som ikke har dobbeldatet. (Noe som somregel kommer frem i lyset i ettertid). Så sært, da... Det er tydelig at du har hatt veldig uflaks med disse damene dine. Kanskje du bør utvide beilerområdet litt? Jeg vet om noen som dobbeldater, men du vet, det finnes også de som ikke gjør det. Iallfall når man har kjent hverandre en liten stund. For øvrig, for å svare på topic; jeg synes det er greit å dobbeldate, om begge vet om det, og man er helt i begynnelsesfasen. Når jeg har kyssa en fyr, er det stadiet forbi for lengst.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. februar 2010 #12 Skrevet 28. februar 2010 jeg er i samme situasjon... en jeg dater er fortsatt online på datingsiden daglig... Er det stor sansynelighet for at han dobbeltdater? Noen ganger svarer han ikke på msn og sms, burde jeg ta dette også som et tegn? eller er det bare slik det er å leve med gutter, altså ingen logisk forklaring og heller ingen fasitsvar?........
Gjest brutal_mann Skrevet 28. februar 2010 #13 Skrevet 28. februar 2010 jeg er i samme situasjon... en jeg dater er fortsatt online på datingsiden daglig... Er det stor sansynelighet for at han dobbeltdater? Noen ganger svarer han ikke på msn og sms, burde jeg ta dette også som et tegn? eller er det bare slik det er å leve med gutter, altså ingen logisk forklaring og heller ingen fasitsvar?........ Tja... Du er jo også online på samme side...
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. februar 2010 #14 Skrevet 28. februar 2010 Tja... Du er jo også online på samme side... nei fordi man kan se når enkelte har vært online osv uten å være medlem selv, så det så.....
Gjest brutal_mann Skrevet 28. februar 2010 #15 Skrevet 28. februar 2010 Så sært, da... Det er tydelig at du har hatt veldig uflaks med disse damene dine. Kanskje du bør utvide beilerområdet litt? Jeg vet om noen som dobbeldater, men du vet, det finnes også de som ikke gjør det. Iallfall når man har kjent hverandre en liten stund. For øvrig, for å svare på topic; jeg synes det er greit å dobbeldate, om begge vet om det, og man er helt i begynnelsesfasen. Når jeg har kyssa en fyr, er det stadiet forbi for lengst. Hm... Er vandt med at det dobbeldates lenge etter at en har hatt seg :klø: Hvor bor dere hen som stopper ved kyssing? :klø: I svarteste Finnskogen? Jeg har vel etter hvert akseptert at del pules litt rundt frem til en flytter sammen. Hvis ikke så vil en jo sitte alene hjemme til evig tid!
superior Skrevet 28. februar 2010 #16 Skrevet 28. februar 2010 Jeg slettet min profil etter vårt første kyss. Da visste jeg at det gikk veien, og da var det over og ut med nettgreier.
Gjest Zienna Skrevet 28. februar 2010 #17 Skrevet 28. februar 2010 Hm... Er vandt med at det dobbeldates lenge etter at en har hatt seg :klø: Hvor bor dere hen som stopper ved kyssing? :klø: I svarteste Finnskogen? Jeg har vel etter hvert akseptert at del pules litt rundt frem til en flytter sammen. Hvis ikke så vil en jo sitte alene hjemme til evig tid! Seriøst? Vel, hvis de er så dårlige på å bestemme seg, vil jeg påstå at du ikke gikk glipp av noe særlig. Hvis jeg ikke umiddelbart tenker at dette er fyren jeg vil ha etter 2-3 dates, er han neppe den rette, og hva skal jeg med ham, da? Finnskogen, haha, nei, bor 15 minutter unna Oslo, jeg.
Gjest Emera Skrevet 28. februar 2010 #18 Skrevet 28. februar 2010 Det er sant som brutal_mann sier, mange fortsetter å nettdate selv om de har fått veldig god kontakt med en person. Eller "kysset," som noen sier i tråden her. Jeg gjorde aldri det selv, men jeg vet det er svært vanlig. Man kan jo aldri vite om det finnes en person der inne som er enda bedre, ikke sant? Og så er det jo så spennende og sjekke om man har fått brev og sånt. Mange blir nærmest avhengige av nettdating og oppmerksomheten det gir.
Gjest Zienna Skrevet 28. februar 2010 #19 Skrevet 28. februar 2010 Det er sant som brutal_mann sier, mange fortsetter å nettdate selv om de har fått veldig god kontakt med en person. Eller "kysset," som noen sier i tråden her. Jeg gjorde aldri det selv, men jeg vet det er svært vanlig. Man kan jo aldri vite om det finnes en person der inne som er enda bedre, ikke sant? Og så er det jo så spennende og sjekke om man har fått brev og sånt. Mange blir nærmest avhengige av nettdating og oppmerksomheten det gir. Det høres jo tragisk ut, men ja, jeg har hørt om fenomenet. Det er faktisk ei dame som har gitt ut bok om besettelsen (det er faktisk tittelen på boka også): http://www.klikk.no/samliv/dating/article528915.ece
Gjest brutal_mann Skrevet 28. februar 2010 #20 Skrevet 28. februar 2010 Seriøst? Vel, hvis de er så dårlige på å bestemme seg, vil jeg påstå at du ikke gikk glipp av noe særlig. Hvis jeg ikke umiddelbart tenker at dette er fyren jeg vil ha etter 2-3 dates, er han neppe den rette, og hva skal jeg med ham, da? Finnskogen, haha, nei, bor 15 minutter unna Oslo, jeg. Seriøst ja. Men du skal da ikke se bort fra et undertegnede rett og slett er et eksepsjonelt elendig parti mann Selv lider jeg av den sykdommen at jeg benekter enhver form for mulighet for et seriøst forhold til et par måneder etter at jeg har tryna for dama Kanskje derfor de aldri gidder :klø: Håper forøvrig det er 15 min nordøst for Oslo da det vil i alle fall være i retning av Finnskogen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå