Gå til innhold

Hjertesmykke som kan deles i 2 :)

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Trym_*
Skrevet

Er det noen som vet ca pris på sånne sølv-hjertesmykker som kan deles i 2?

Var vanlig for maaange år siden da jeg var 14, men vet ikke om det finnes/brukes ennå blant fjortis'er??

Har en niese som fyller 14 og tenkte kanskje dette kunne være noe for henne, og lurte derfor på pris evt? (Om dette ikke er utgått på dato da.. :sjenert: )

Takker for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer nok ann på hvilken stlr du vil ha d i? jeg har ett som er ganske stort, type så stort at d skal være laang lenke til liksom. det er i ekte sølv, og jeg betalte 200 kr for d på en bruktbutikk. antar at du finner d i mindre strl enn mitt hos gullsmeden viss du spør etter det ;)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Koster ikke mange hundrelappene. De selger et par ulike utgaver på bjørklund. Her og her

Men, er ikke det sånne smykker man kjøper med en kjæreste eller bestevenninne? Og så tar man en del hver? Vet ikke helt jeg, men synes kanskje det er et litt rart type smykke å kjøpe til en niese.

Men, ikke vet jeg. Søte er de nå hvertfall. Husker at jeg likte dem godt da jeg var på den alderen, men det er jo 15 år siden nå. Om dagens fjortiser liker det er ikke godt å si.

Skrevet

Takk for alle svar!

Må bare oppklare litt.. Meningen var å gi henne smykket udelt, altså med hele hjertet, ikke bare den ene halvdelen, så kunne hun få dele hjertet med en venninne/kjæreste, ikke med meg, nei! Hehe..

Det hadde vært rimelig sært! :gjeiper:

Lurer på hva hun hadde tenkt da, haha!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...