Gjest Snart Frue Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Etter å ha prøvd og veeeldig nøye vurdert brudekjolen min for 10 gang så har jeg kommet frem til at jeg trenger et korsett eller noe annet som løfter bysten opp endel. Kjolen min er "tubetopp" og skåret gangek lavt på ryggen og atpåtil er det ikke innebygg korsett i den selv om den er ganske stiv. (Kjolen står jo av seg selv, hehe). Er det noen her som kan anbefale et sted som selger korsetter av GOD kvalitet (ikke HM osv) eller evt bh som gjør samme jobben? De kan ikke ha stropper og samtidig være festet såpass lavt at den ikke synes. Help
Christal Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Hvis du ikke har stor byste kan du jo bruke slik hold magic, slik de bruker i hollywood? Sånne plaster ting som holder bysten oppe. Ta en titt på denne siden der finner du noen tips.
lilleGrethe Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 Jeg skal ha stroppløs BH, og siden ryggen er lavere en Bh-en sitter naturlig, syr de inn en slags mekanisme i kjolen som kan holde den nedenfor toppen av kjolekanten. Jeg vet ikke om det går med korsett, men hvis kjolen skal endres på uansett, kan du vel høre med dem om de har noen tips?
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 Jeg vil anbefalle deg en ordentlig undertøysbutikk eller en brudesalong. Mål ca hvor langt ned ryggen på kjolen går, og avtal at bytting går greit hvis det ikke er riktig. Jeg betalte 1200,- for min for tre år siden, og den sitter som støpt på kroppen min. Jeg har brukt den under flere kjoler i ettertid, og det er en fryd å slippe hold-in strømpebukser som ruller ned eller lager "bulk" på ryggen. Helt klart den beste investeringen min undertøysmessig noen sinne...
Miss Puddel Skrevet 27. februar 2010 #6 Skrevet 27. februar 2010 Mmmm... Korsett Ja, du er sikkert KJEMPESØT i ditt...
Gjest brutal_mann Skrevet 27. februar 2010 #7 Skrevet 27. februar 2010 Ja, du er sikkert KJEMPESØT i ditt... Korsett har ikke som oppgave å gjøre kvinner søte, men litt dirty
LindaM Skrevet 28. februar 2010 #8 Skrevet 28. februar 2010 Jeg har kjøpt mitt korsett i brudesalongen. Trodde ikke jeg kom til å trenge det, men kjolen er såpass tung, og jeg har litt små pupper. Må rett og slett løfte opp, og forme litt for at kjolen skal få noe skikkelig å "henge" på Kjolen satt utrolig mye flottere med korsett på! Jeg fikk beskjed om at stroppeløs bh ikke løfter på noe som helst måte, bare holder på plass. Mitt korsett er forresten ganske lavt i ryggen.
LimaLama Skrevet 28. februar 2010 #9 Skrevet 28. februar 2010 Jeg har vært og prøvd i disse dager... I undertøysbutikkene var det overraskende få korsetter.... I de brudebutikkene var ikke utvalget stort, men de de hadde satt som et skudd.... Nå er det bare å bestemme seg..... Må nok en runde til.....
Branna Skrevet 1. mars 2010 #10 Skrevet 1. mars 2010 Jeg bruker korsett på nærmest daglig basis, og kan virkelig anbefale Vollers! Klikk her. De er en av de ledende produsentene av kvalitetskorsetter i verden. Ja, det er litt dyrt, men det er verdt det, og korsettspilene vil ikke bøye seg, og det vil heller ikke rakne noen plass. Korsetter gir også en fantastisk figur! Send dem en e-mail med beskrivelse av kjolen, så kan de sikkert hjelpe deg å finne den perfekte modellen Lykke til!
Gjest Snart Frue Skrevet 1. mars 2010 #11 Skrevet 1. mars 2010 Jeg bruker korsett på nærmest daglig basis, og kan virkelig anbefale Vollers! Klikk her. De er en av de ledende produsentene av kvalitetskorsetter i verden. Ja, det er litt dyrt, men det er verdt det, og korsettspilene vil ikke bøye seg, og det vil heller ikke rakne noen plass. Korsetter gir også en fantastisk figur! Send dem en e-mail med beskrivelse av kjolen, så kan de sikkert hjelpe deg å finne den perfekte modellen Lykke til! Jeg er ikke så bevandret i korsettverden.. Hva løfter best av underbust og overbust? Hva er evt forskjellen på de?
krillan Skrevet 1. mars 2010 #12 Skrevet 1. mars 2010 vollers korsett er fantastiske, for midjen og bryst
Branna Skrevet 1. mars 2010 #13 Skrevet 1. mars 2010 Jeg er ikke så bevandret i korsettverden.. Hva løfter best av underbust og overbust? Hva er evt forskjellen på de? Underbust kan gi litt løft, men du må ha bh med mindre kjolen har litt "hold" foran ved puppene. Så jeg tror en overbust ville være bedre. Det eneste er at mange overbust-korsetter kan klemme brystene litt flate. Kanskje noe som denne hadde vært noe, som gir litt ekstra støtte rundt brystene og ikke er helt rette i utringningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå