Gå til innhold

Vil ha fitte

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

på en ganske så ensom lørdagskveld er det ikke noe jeg kunne tenkt meg mer en fitte. Mmmm....

Vel, du er nok i en minoritet. De fleste her på kg, både menn og kvinner, foretrekker pikk. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så ærlige folk blir utover kvelden :fnise:

Det er noe spesielt med lørdagskvelden, selv om man bare sitter hjemme og spiser sjokolade og venter på curlingfinale. Kjenner jeg angrer litt på at jeg ikke gikk ut og jaktet på mannebein :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe spesielt med lørdagskvelden, selv om man bare sitter hjemme og spiser sjokolade og venter på curlingfinale. Kjenner jeg angrer litt på at jeg ikke gikk ut og jaktet på mannebein :lur:

Så sant. Har man ikke utseendet med seg, så er det best å jakte på menn mens de er fulle og desperate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant. Har man ikke utseendet med seg, så er det best å jakte på menn mens de er fulle og desperate.

:fnise:

Snakk for deg selv!

Bra forsøk på å fornærme noen du ikke har sett engang, dessverre så tar du feil angående utseende :nigo:

Men enig Emmanuelle, edru er best. Jeg har egentlig aldri ONS engang, men akkurat nå er jeg kåååt og all sjokolade i verden hjelper ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Snakk for deg selv!

Bra forsøk på å fornærme noen du ikke har sett engang, dessverre så tar du feil angående utseende :nigo:

Men enig Emmanuelle, edru er best. Jeg har egentlig aldri ONS engang, men akkurat nå er jeg kåååt og all sjokolade i verden hjelper ikke

Fysisk vakre kvinner er sjeldent desperate. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha!

Du er åpenbart ikke en vakker kvinne selv, eller har noensinne vært sammen med ei.

Vi kan nok bli litt småkåte alle sammen på en ensom lørdagskveld, stygg som pen ;) Noe mer du lurte på om kvinner, lillegutt?

Heia Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg er enig.

Har ikke sjokolade engang!

Ikke jeg heller lengre.. :arwen:

Hvordan går det med pakkingen?

(så det i en annen tråd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen

Åjoda - det kan de : = ) Vi kan jo ikke gjøre det med hvem som helst . Er jo vanskelig å finne en godt nok egnet mann for oppdraget ...he he Er så lite vakre menn i forhold til kvinner ...

Så dere menn har det lettere - forde dere er mindre KRESNE tror jeg .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Emmanuelle
Ikke jeg heller lengre.. :arwen:

Hvordan går det med pakkingen?

(så det i en annen tråd)

Jeg er innflyttet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er innflyttet! :D

Grattis =)

Lurer på hvordan det gikk med TS og om han fikk det han ville ha ;-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...