Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Jeg har alltid vært totalt anti-svelger. Har absolutt ikke fattet hvordan folk greier det. Men i går etter litt vin og en film alene, krøp jeg under dynen og begynte å suge kjæresten min. Tenkte ingenting om svelging, men endte med at jeg gjorde det. Han pleier alltid å si fra når han kommer slik at jeg kan ta penisen ut av munnen, for jeg har sett for meg oppkast og totalt panikk. Han sa ifra i natt også, men jeg sa at han bare kunne fortsette. Han spurte om jeg var sikker. Og jeg sa ja. Etter 15 år så klarte jeg det for første gang i hele mitt liv. Det som forbauser meg er at det var ikke så ekkelt som jeg trodde. Overraskende faktisk. Tok det helt med ro, og han sprutet langt ned i halsen, så jeg trengte ikke å smake på det heller. Tror faktisk jeg vil gjøre dette igjen. Men er det ikke veldig dårlig for tenner og vekt?
Eliisa Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Men er det ikke veldig dårlig for tenner og vekt? Først og fremst, gratulerer med å ha kommet over kneika Jeg var som deg, men så prøvde jeg - og det var slettes ikke så fælt. Faktisk ganske deilig. Men vekta?! Hvor mye får du i deg, egentlig? Det er det siste jeg hadde tenkt på, spesielt i en sånn situasjon. Det er faktisk bra for hud (å få på seg) og det er fult med proteiner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå