Gå til innhold

Svelgte for første gang

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært totalt anti-svelger. Har absolutt ikke fattet hvordan folk greier det.

Men i går etter litt vin og en film alene, krøp jeg under dynen og begynte å suge kjæresten min. Tenkte ingenting om svelging, men endte med at jeg gjorde det. Han pleier alltid å si fra når han kommer slik at jeg kan ta penisen ut av munnen, for jeg har sett for meg oppkast og totalt panikk. Han sa ifra i natt også, men jeg sa at han bare kunne fortsette. Han spurte om jeg var sikker. Og jeg sa ja.

Etter 15 år så klarte jeg det for første gang i hele mitt liv. Det som forbauser meg er at det var ikke så ekkelt som jeg trodde. Overraskende faktisk. Tok det helt med ro, og han sprutet langt ned i halsen, så jeg trengte ikke å smake på det heller.

Tror faktisk jeg vil gjøre dette igjen. Men er det ikke veldig dårlig for tenner og vekt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men er det ikke veldig dårlig for tenner og vekt?

Først og fremst, gratulerer med å ha kommet over kneika :) Jeg var som deg, men så prøvde jeg - og det var slettes ikke så fælt. Faktisk ganske deilig.

Men vekta?! Hvor mye får du i deg, egentlig? Det er det siste jeg hadde tenkt på, spesielt i en sånn situasjon. Det er faktisk bra for hud (å få på seg) og det er fult med proteiner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...