Gå til innhold

Matboks til barn med flere rom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei lita ei som snart skal begynne i barnehage. Jeg ser for meg at matboks med flere rom vil være kjekt, så kan hun få med seg litt av hvert uten at det blandes..

Noen tips om hvor jeg får kjøpt noen som duger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt off topic her, men jeg lo litt da jeg tenkte på hvor mange rom barnet har....

Ellers vil jeg foreslå å kjøpe sånne pakker med en stor boks og flere små bokser, da kan innholdet varieres fra dag til dag. Sånne bokser kan kjøpes billigst på -nille.

En annen ting er om barnet synes det er greit, det vil gjerne ikke skille seg ut fra de andre i barnehagen og heller ha skivene sine i en sånn boks med en eller annen populær figur på sånn som vennene har.

Skrevet (endret)

Bentobokser og andre bokser med flere rom får du bl.a. her. :)

Endret av Pingting
Skrevet
Bentobokser og andre bokser med flere rom får du bl.a. her. :)

Takk for tips! Ja det var noe slik jeg så for meg.

Begrepet "bento" var nytt for meg, så jeg googlet det.

Da fant jeg en annen side med liknende matbokser, men i plast:

http://www.sprelle.no/Catalog/ShowCategory/4

Skrevet

Tupperware har også mange kjekke matbokser. Dei gongane eg tek meg tid å lage kreativ matpakke, er eg veldig glad i tupperware-boksene vi har.

Katalogen til tupperware finn du her: http://www.tupperware.no/xchg/nordics/hs.xsl/926.html

Men Bento såg jo også veldig spennande ut då!

Skrevet

Hei:)

Nå vet jeg ikke hvilken kvalitet du krever her, men jeg har sjøl hatt to bokser som jeg har kjøpt på NILLE! Det er med "barnemotiv" av ulike slag, med to rom- genial for meg syns jeg:) Den ene av de ble forholdsvis raskt slitt i hengslene, men den andre hadde jeg i flere år...

• 7 måneder senere...
Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvor mange rom pleier barn å ha? :klø: Og er det rom barn eier, eller er det rom som faktisk er i barna? :klø:

Skrevet

Våre matbokser har bare ett rom, men vi har kjøpt små bokser der vi putter diverse godsaker og legger i den store matboksen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...