Gå til innhold

Kjøpe vibrator...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Haha, jaa. Er glad i det punktet selv. "Synes du jeg skal velge denne eller denne?" :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lille g-ormen vibrator fra kondomeriet er en søt og fin vibrator. Vanntett, så man kan ta den med i dusjen (kjempefint for å dekke durelyden) og flere hastigheter så man kan prøve seg frem til hva man liker. Ikke så altfor dyr heller.

Anbefalles :)

• 3 år senere...
AnonymBruker
Skrevet (endret)

16 tror jeg ? Ta en titt her, tonnevis av vibratorer!! hehe ;P heltnaken.no/

Anonym poster: 958a471c3db853bab14f2b0c89eda511

Endret av Ann Christin
AnonymBruker
Skrevet

Går ann å kjøpe vibrator på apoteket også :)

Anonym poster: c5a8988caa2b256b3af8628cc1d42901

Skrevet (endret)

16 tror jeg ? Ta en titt her, tonnevis av vibratorer!! hehe ;P heltnaken.no/

Anonym poster: 958a471c3db853bab14f2b0c89eda511

Rimelig obvious at du bare kommer innom for å reklamere for din egen nettbutikk (som ikke fungerer engang).

Jeg har jobbet ganske lenge innenfor den erotiske bransjen med sexleketøy og kan si det til dere 16-åringer som er litt bekymret for om dere får kjøpt eller ikke; det får dere.

Det beste er vel å besøke nettbutikker som benytter seg av Paypal (hetenetter.no springs to mind) og unngå de aller største som Kondomeriet. Skal unngå å si for mye av hensyn til egen anonymitet her, men det er ikke alltid 16-åringer får kjøpt om de betaler med kredittkort...da er det enkelte ganger 18-årsgrense.

Endret av kongenavtys
Skrevet

i fjor vår når jeg var 18 kjøpte jeg meg 2 vibratorer. En Mr. Rabbit limited edition til 749,- og en g punkt til 200,-

:strix: :strix: :strix:

Skrevet

For å være sikker på at du ikke får hentelapp kan du bruke Poste restante adresse som betyr hentes på posten. Du kan evt. spørre på post i butikk eller postkontoret hva du skal bruke som poste restante adresse. Forutsetter selvsagt at du stikker innom posten og spør etter pakka når du regner med at den har kommet frem. :-)

Har gjort det når jeg kjøper julegaver til kjæresten på nett.

Adresse eksempel:

Kari Hansen

Poste restante

1412 Sofiemyr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...