Gå til innhold

Kjøpe vibrator...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har to spørsmål:

* Hvor gammel må man være for å kjøpe vibrator?

* Hvilken vibrator anbefaler dere?

Endret av -littleme-
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg må også spørre om noe: :P

Hvordan skaffer man vibrator uten at foreldrene skal få merke noe?

Skrevet

Mener å ha sett skilt om 16års aldersgrense på feks kondomeriet og lignende butikker.. Men om det er for å holde vekke småunger som bare går der og fniser eller om det er grense for å kjøpe noe er jeg ikke sikker på...

Og hvordan kjøpe uten at foreldrene vet det: gå inn på en butikk og kjøp en veldig stillegående en ;) Bestille hjem fra nett er vel ikke det lureste, selv om det ikke står riktig avsender, men en helt anonymt avsender, så er som regel foreldre ikke helt dum og kan fint søke på google :fnise:

(jeg bestilte faktisk min første vibrator mens jeg bodde hjemme.. Men jeg ventet til de var på ferie i 2uker ;) )

Gjest fargeklatten
Skrevet

Man må vel være over 18 for å handle på nett, uansett hva man skal kjøpe. På Kondomeriet o.l. vet jeg ikke hvilken grense de har. Noen har vel 16 eller 18 for å unngå fnisete småunger som lusker rundt mellom sexleketøyene. Jeg vil tro at så lenge du er over 16 får du fint lov til å kjøpe leketøy på butikk.

Hvilken vibrator du bør kjøpe er litt vanskelig å si. Jeg begynte med en helt enkel, billig vibrator i hardplast. Den hadde trinnløs vibrering og ingen fancye fiksfakserier. Den vibrerte intenst og har lenge vært min favoritt, selv etter å ha prøvd silikonvibratorer til både 500 og 1000 kr (sistnevnte var bortkastede penger). Jeg liker kraftige vibrasjoner og en størrelse som passer til å bruke sammen med partneren under samleie, og derfor har jeg funnet ut at billige, enkle utgaver i hardplast er best til mitt bruk.

Min nye favorittvibrator er Gyro Boners, en kraftkar i hardplast med mykt trekk utenpå:

http://www.lekkos.no/productDetails.aspx?pId=808

:)

Skrevet

Jeg er 15 nå, men blir 16 i mai. Tror dere jeg kan kjøpe en vibrator?

En liten ting til: Jeg var på Europris i sta og der så jeg en penisring fra Durex (tror det var det merket het). Den vibrerer jo så jeg lurte på om man kan bruke den til og stimulere klitoris?

Skrevet

En liten ting til: Jeg var på Europris i sta og der så jeg en penisring fra Durex (tror det var det merket het). Den vibrerer jo så jeg lurte på om man kan bruke den til og stimulere klitoris?

Den vibratorfunksjonen SKAL jo stimulere klitoris, så det kan du. Nå er jo penisringen ment å være rundt en penis da, noe navnet ganske tydelig indikerer, men den MÅ jo ikke det.

Gjest fargeklatten
Skrevet

Selvsagt kan du det! Det er bedre med en ordentlig vibrator, men jeg tror du kan få mye glede av denne også... :lur:

Skrevet

Ok (:

Jeg bor i en liten by og her er det ikke noe Kondomeri, så jeg får klare meg med en penisring så lenge. Til jeg kommer meg til Oslo og kan få kjøpt en vibrator. :)

Gjest -Taxidriver-
Skrevet

Jeg kjenner en jente som var litt usikker på hvordan hun skulle kunne skaffe seg en dildo, slik som deg.

Selv om du ikke drar i butikken for å kjøpe deg en plastikk-pikk, har du mange andre ok alternativer.

Hun vennina mi prøvde først en agurk med dong på, og det virka visstnok helt greit. Trikset var å varme den litt under lunka vann og ikke bruke en rett fra kjøleskapset.

Det hun likte best var likevell en "dildo" som hun hadde laget i trolldeig. Hvis du ikke tør å stikke innom en sexshop å kjøpe deg et sexleketøy, kan du vell lange en trolldeig-kuk, mel, salt og mat-olje bør jo ikke være noe stress å kjøpe.

Lykke til :sengekos:

Gjest fargeklatten
Skrevet
Jeg kjenner en jente som var litt usikker på hvordan hun skulle kunne skaffe seg en dildo, slik som deg.

Selv om du ikke drar i butikken for å kjøpe deg en plastikk-pikk, har du mange andre ok alternativer.

Hun vennina mi prøvde først en agurk med dong på, og det virka visstnok helt greit. Trikset var å varme den litt under lunka vann og ikke bruke en rett fra kjøleskapset.

Det hun likte best var likevell en "dildo" som hun hadde laget i trolldeig. Hvis du ikke tør å stikke innom en sexshop å kjøpe deg et sexleketøy, kan du vell lange en trolldeig-kuk, mel, salt og mat-olje bør jo ikke være noe stress å kjøpe.

Lykke til :sengekos:

Det var vel ikke en dildo TS var ute etter, men en vibrator. Kanskje lurt å lære deg forskjellen før du kommer med forslag...

Gjest -Taxidriver-
Skrevet
Det var vel ikke en dildo TS var ute etter, men en vibrator. Kanskje lurt å lære deg forskjellen før du kommer med forslag...

joda, fordel det. en vibrator er jo en sånn en som vibrerer\"rister", og dildo er bare en penislignende-gjenstand, ikke sant?

Takk fargeklatten for oppklaringen!

Skrevet
joda, fordel det. en vibrator er jo en sånn en som vibrerer\"rister", og dildo er bare en penislignende-gjenstand, ikke sant?

Takk fargeklatten for oppklaringen!

Joa, det stemmer. Men jeg er takknemlig for alle svar og forslag. :)

Skrevet

Selv anbefaler jeg FunFactory sine, både stubby, semirealistic og laya spot er å anbefale (siste er en klitorisstimulator og funker fjell).

Skrevet

søk på nyetelse så kommmer ei internettside opp:-)

og der kan man betale på posten og man ser ikke at det er fra en netbutikk med sex greier...

Og da merker ikke foreldra heller(;

Skrevet
Og da merker ikke foreldra heller(;

Bare vær sikker på å ha en backup-historie hvis foreldrene dine er nysgjerrige og vil vite hvem du har fått pakke fra, og hva du har fått...

• Liker 1
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

ellos selger også vibratoer og dildoer på hjemme siden deres, hvorfor ikke bestille sammen med klær? må jo være diskre!

Skrevet

Tusen takk for mange fine tips! :)

Men er det noen som har erfaring med vibratorer de liker godt? Jeg vet ikke helt hvilken jeg vil kjøpe enda så vil veldig gjerne høre hva dere mener!

Skrevet

Om du kjøper på nett, og velger å betale pakken på posten når den kommer, framfor å betale med kort over nett, har i alle fall ikke de jeg har handlet hos noen bestemte aldersgrenser, synes jeg å huske.

Når du bestiller over nett, kan du velge om du vil ha pakkelapp i posten eller beskjed per sms når pakken kommer til postkontoret. Og pakkene er selvsagt veldig diskret pakket, med en helt anonym bedriftavsender. det står liksom ikke "TIL KARI FRA 6TOYS.COM HAVE FUN ;););););)"

Alt. 2: Er du under 18 år kan du bare handle på postoppkrav, eller betale ved levering. Du kan også få en myndig, for eksempel en foresatt, til å foreta handelen for deg.

Var under atten første gang, og det gikk helt greit med postoppkrav. :)

http://6toyz.com/ er en helt grei side, selvom navnet er cheesy as hell.

Skrevet (endret)

Hehe! Kan se det for meg: "mamma, kan du gå inn på 6toyz og kjøpe en vibrator for meg? Man må være over 18år for å handle der skjønner du...." :fnise:

Sikkert maaange tenåringer som gjør det :ler:

Endret av Aftensol

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...