bipbopalula Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Prøvde flere kjoler i salong, ingen i riktig størrelse. Valgte den ene, som ble bestilt i riktig størrelse. Har fått den nå, sendt direkte hjem til meg.. Og den er for liten. Det er ikke verre enn at jeg tror jeg kan greie å gå ned i vekt, det vil jo være dette letteste også.. Men, en vet aldri.. Har vært i kontakt med sydame som skal legge opp kjolen, må høre med henne om hun muligens kan sy den ut også. Noen av dere som har måttet sy kjolen ut? Er det vanskelig?
Cæmis Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 De fleste brudekjoler kan syes ut. Hva som eventuelt gjør det vanskelig er detaljene i midjen, dvs om det er mye perler og annet "dill" så er det sikkert mer jobb. Regner med at du ikke har knyting siden den er for liten, men ofte er det mulig å sy inn glidelås/knappe kjoler osgå. Min kjole er glidelås og knapper, og den her mye dill på overdelen..den kan syes inn 2-3 cm før det blir mye arbeid. De fleste kjoler har litt å gå på, men ikke alltid like mye. Hør med sydamen din, hum vet sikkert hva som er best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå