Gjest Nian Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Jeg har opplevd en svært ubehagelig situasjon før en uke siden. Da hadde jeg nylig dusjet og var inn i garderobekrokeen for å kle på meg (kom heldigvis inn med håndkle rundt meg). På benken der satt det en dame i 30 årene, har aldri sett henne før- hun så ut som en heterofil kvinne utsendesmessig, men hun stirret kikkelig på meg, kastet intime blikk, begynte å smile (Jeg vil kaller det en liten flørt, slikt har jeg tidligere opplevd av gutter). Jeg kikka litt tilbake uten smil, hun satt å smilte til meg, det endte med at jeg måtte snu hodet. Jeg tolkt henne som lesbisk. Jeg satt å tukla med mobilen frem til hun gikk videre, gadd ikke å kle på meg forran henne!! Hva tenker dere om det? Hva skal til for å bekrefte en dame som lespe når hun ser vanlig ut?
Fluffe Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 eller bifil?? eller rett og slett bare nygjerrig. man trenger jo ikke å være lesbisk/bifil for å syntes en annen kropp av samme skjønn er pen 1
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 "Når hun ser vanlig ut"...? Tror du homofile er romvesener i forkledning? Og hvorfor er det så viktig for deg å få "bekreftet" noen som homofile? Er du så usikker at du er nødt til å plassere alle i båser? Du høres innbilsk, homofob og hysterisk ut. Ta deg sammen!
Gjest Nian Skrevet 27. februar 2010 #5 Skrevet 27. februar 2010 "Når hun ser vanlig ut"...? Tror du homofile er romvesener i forkledning? Og hvorfor er det så viktig for deg å få "bekreftet" noen som homofile? Er du så usikker at du er nødt til å plassere alle i båser? Du høres innbilsk, homofob og hysterisk ut. Ta deg sammen! Lesbiske kvinner folkler seg stortsett som gutter, de bruker å være litt guttete, kort hår osvv.. Men en "vanlig" eller heterofil kvinne ser lik som henne, men eller deg ut. Halvlangt hår. Kvinnelig påkledd osv osv.. Synes du virkelig jeg høres innbilsk ut hehe? Dette var ikke noe hyggelig, hater å være innbilsk, tvert imot. Men men, din mening!
Brunhilde Skrevet 27. februar 2010 #6 Skrevet 27. februar 2010 Lesbiske kvinner folkler seg stortsett som gutter, de bruker å være litt guttete, kort hår osvv.. Men en "vanlig" eller heterofil kvinne ser lik som henne, men eller deg ut. Halvlangt hår. Kvinnelig påkledd osv osv.. Synes du virkelig jeg høres innbilsk ut hehe? Dette var ikke noe hyggelig, hater å være innbilsk, tvert imot. Men men, din mening! Du er uvitende og full av fordommer. Håper du vokser det av deg. 1
livesen Skrevet 27. februar 2010 #7 Skrevet 27. februar 2010 Lesbiske kvinner folkler seg stortsett som gutter, de bruker å være litt guttete, kort hår osvv.. Men en "vanlig" eller heterofil kvinne ser lik som henne, men eller deg ut. Halvlangt hår. Kvinnelig påkledd osv osv.. Synes du virkelig jeg høres innbilsk ut hehe? Dette var ikke noe hyggelig, hater å være innbilsk, tvert imot. Men men, din mening! Stemmer dårlig med de av mine venninder som er lesbiske . Noen har langt og noen kort hår . noen er tykke og noen tynne . noen liker kjoler og noen bukser . Helt vanlige folk .
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2010 #8 Skrevet 27. februar 2010 Klart det er ubehagelig når du får inntrykk av at du får uønsket sexuell oppmerksomhet fra noen. Jeg hadde sannsynligvis oppført meg på samme måte som om det var en hetro eller bifil mann jeg var "tvunget" til å være naken rundt (går ut fra at dette ikke er skoledusjing, så hvor presset du er til å være i denne situasjonen er forhåpentligvis mindre). Enten unngått henne, prøvd å dekke meg til, eller gitt blanke. Men så er jeg bifil selv, så for meg blir det ulikt med tanke på at jeg kan finne på å spille med på en slik flørt. Du kan neppe avsløre henne på noe diskret vis, men om det er viktig for deg er kanskje det enkleste å spørre eller konfrontere henne om det gjentar seg?
JollyJolly Skrevet 27. februar 2010 #9 Skrevet 27. februar 2010 Sorry, men jeg synes det høres usannsynlig ut. De lesbene jeg kjenner er iallefall altfor sensitive ovenfor andre til å forsøke å starte en flørt med en sur ung jente i damegarderoben som åpenbart ikke gir noen respons. 1
Siiw Skrevet 27. februar 2010 #10 Skrevet 27. februar 2010 Lesbe/bifil/hetrofil-mann/dame Og jeg synes ikke man er homofob bare fordi man finner det ubehaglig fordi noen stirrer på en- ts sa ikke noe til vedkommede-eller slo.. Er jo uansett ubehagelig og bli stirret på den måten når man bare har et håndkle på seg... : | Og den personen gir seg ikke med og smile og titte.. Og maange lesbiske kjører mer guttete stil/ andre er feminime:p Bare det jeg har sett:-) men spiller jo ingen rolle det?
Fluffe Skrevet 27. februar 2010 #11 Skrevet 27. februar 2010 lesber eier smak de også de titter ikke på alt som går av damer:P
Gjest Supermimz Skrevet 27. februar 2010 #12 Skrevet 27. februar 2010 .. Hva tenker dere om det? Hva skal til for å bekrefte en dame som lespe når hun ser vanlig ut?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. februar 2010 #13 Skrevet 27. februar 2010 Lesbe/bifil/hetrofil-mann/dame Og jeg synes ikke man er homofob bare fordi man finner det ubehaglig fordi noen stirrer på en- ts sa ikke noe til vedkommede-eller slo.. Er jo uansett ubehagelig og bli stirret på den måten når man bare har et håndkle på seg... : | Og den personen gir seg ikke med og smile og titte.. Og maange lesbiske kjører mer guttete stil/ andre er feminime:p Bare det jeg har sett:-) men spiller jo ingen rolle det? Enig enig
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #14 Skrevet 28. februar 2010 Kanskje hun mente å kjenne deg igjen og ventet på at du også skulle gjenkjenne henne? Det er helt mulig at du har feiltolket situasjon og oppfattet vennlighet som flørting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå