Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Jeg kjøpte nylig en knekort sort kjole med smale stropper, sånn halvpyntet, litt vid passform (men str S). Ettersom jeg ikke føler meg helt komfortabel med å gå barskuldret i den vinterstid (bleik blant annet) skulle jeg gjerne hatt noe å ha under, men er usikker på hva som blir fint Selvsagt passer forskjellig tilbehør til forskjellig bruk, til hverdags tror jeg jeg har ting som funker, men jeg har lyst til å bruke kjolen på et par fester framover. Jeg er ca 30, slank og ser muligens litt yngre ut enn jeg er, men det kan kanskje være greit å ta hensyn til alderen i eventuelle tips
Gjest Emmanuelle Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Jeg bruker alltid bolero nå på vinteren
Sissan Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 Jeg har en sånn stroppekjole som jeg har svart polo under til mer hverdags og tynn skjorte med vide ermer og litt puff til mer fest.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 Takk for svar, jeg ser for meg at begge deler (altså bolero og/eller polo/skjorte) kan passe bra Sissan, har du noe tips til hvor jeg kan finne fine skjorter? Trenger litt inspirasjon, hehe.
Gjest Gjest_fisken_* Skrevet 27. februar 2010 #5 Skrevet 27. februar 2010 Hei! Jeg er ikke så glad i mine kjoler med små stropper på min vinterbleke hud, og bruker dressjakken min over desse. Den er kort på armene og har puffeskuldrer :-) lekkert!
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #6 Skrevet 28. februar 2010 Takk for svar, dressjakke er sikkert også fint, jeg bruker dessuten altfor sjelden de jakkene jeg har Men jeg ser for meg at jeg ender med å få lyst til å ta av meg jakka i løpet av kvelden, så tror jeg nesten uansett vil ha noe under.
Gjest Gjest_Pernille_* Skrevet 28. februar 2010 #7 Skrevet 28. februar 2010 Jeg ville aldri hatt noe under en stroppekjole, men noe over.
Gjest TS Skrevet 28. februar 2010 #8 Skrevet 28. februar 2010 Jeg ville aldri hatt noe under en stroppekjole, men noe over. Tja, jeg synes det kommer an på kjolen jeg har nok ikke beskrevet den godt nok, men stroppene er ikke kjempesmale (3-4 cm, tror jeg) og den er litt "røff", i strikket bomull. Under en mer pyntet cocktailkjole e.l ville jeg ikke hatt noe, men jeg tror det kan fungere fint på denne her, selv om jeg må prøve meg fram litt.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #9 Skrevet 28. februar 2010 Nå har jeg prøvd kjolen sammen med noen plagg jeg har liggende, og jeg synes det som fungerte best foreløpig var en lys (beigerosa) kort dressjakke med sånt ... åh, hva heter det, blomstervevd med noen blanke felt osv... Gensere o.l inni ser helt fint ut forfra, men det jeg ikke har tenkt på er at kjolen er ganske utringet bak, så det blir et stort "genserfelt" på ryggen som ikke er så pent. Jeg har faktisk en fin genser med lav rygg et eller annet sted som jeg tror kan brukes, hvis jeg finner den. Hvis ikke blir det nok dressjakke og kanskje et skjerf/sjal. Takk for tipsene i hvert fall, de er til god hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå