Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2003 #1 Skrevet 8. september 2003 voks er vondt! noen andre som er enig?når jeg vokser bikinilinjen får jeg røde merker,nærmest sår etterpå derfor bruker jeg høvel...men det er vanskelig å få bort alt + at det vokser så raskt ut igjen etterpå...noen som har noen tips? nå bruker jeg veets "cold wax strips" pleier dere å vokse bikinilinjen?
Gjest Turi Skrevet 8. september 2003 #2 Skrevet 8. september 2003 Voks er vondt. Spesielt på bikinilinjen. Men det gir et godt resultat - myye bedre enn barbering. Jeg peeler før og etter voksing, og bruker varmvoks. Bruker også et alkoholdholdig (bare litt) ansiktsvann på etterpå (det svir veldig) for å unngå betennelser. Selv om det er vondt, er det ikke uutholdelig, og det er verdt det (ihvertfall på sommeren).
elinia Skrevet 8. september 2003 #3 Skrevet 8. september 2003 Ta talkum på huden før du vokser. Da gjør det ikke så vondt.
Ursula Skrevet 8. september 2003 #5 Skrevet 8. september 2003 Voks er uten tvil VONDT! Derfor bruker jeg ikke voks.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå