Gå til innhold

Blackberry? Palm Pre?

Anbefalte innlegg

Gjest lille nerdine
Skrevet

Ønsker meg en ny og litt avansert mobil.

Har kikket litt på youtube og sett mye skryt av disse. Særlig ser Palm Pre utrolig lekker ut! Men kjenner ingen som har noen av disse.

Dumt å satse på noe sånt her på berget?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Ønsker meg en ny og litt avansert mobil.

Har kikket litt på youtube og sett mye skryt av disse. Særlig ser Palm Pre utrolig lekker ut! Men kjenner ingen som har noen av disse.

Dumt å satse på noe sånt her på berget?

Er jo veldig dyrt da. Hvis man er leder i en bedrift eller lingnende, det er da disse virkelig treffer

sitt bruksområdet, avhengig av 24/7 mail ol. Du betaler nok mye for ting du aldri kommer til

å bruke.

Gjest lille nerdine
Skrevet
Er jo veldig dyrt da. Hvis man er leder i en bedrift eller lingnende, det er da disse virkelig treffer

sitt bruksområdet, avhengig av 24/7 mail ol. Du betaler nok mye for ting du aldri kommer til

å bruke.

Kunne sikkert klart meg med en enklere mobil, men har lyst på en som er bra til surfing, musikk, video, chatting, kalender, bilder osv.

Også er særlig Palm Pre utrolig lekker da! :rødme:

Skrevet

Jeg kjøpte meg en Blackberry 8900 for ikke så lenge siden, og er veldig fornøyd. Den har så utrolig mye funksjonalitet at jeg ikke har funnet ut av halvparten enda. Kjøper du disse i utlandet er det en del å spare, og i og med at disse er beregnet for folk som reiser mye, så har laderene mange kontakter. Min kom på ca 2500 uten binding eller noe som helst...

Gjest lille nerdine
Skrevet
Jeg kjøpte meg en Blackberry 8900 for ikke så lenge siden, og er veldig fornøyd. Den har så utrolig mye funksjonalitet at jeg ikke har funnet ut av halvparten enda. Kjøper du disse i utlandet er det en del å spare, og i og med at disse er beregnet for folk som reiser mye, så har laderene mange kontakter. Min kom på ca 2500 uten binding eller noe som helst...

Skal ta en titt på den! :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Selges Palm Pre i Norge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...