-littleme- Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 For tiden har jeg virkerlig falt for den herlige lukten av friske roser. Og hardermed lyst på noen herlige produkter med en enda mer herlig duft av roser. Så mitt spørsmål til dere er: Vet dere om noen produkter/produktserier som lukter roser? Det kan være alt fra leppepomade til såpe osv. (: Men en ting jeg snart trenger er en leppepomade og da vil jeg gjærne kjøpe med en som dufter herlig av roser.
Gjest Gjest_Mira369_* Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Her er en parfyme ihvertfall http://www.theperfumeshop.com/fcp/product/...Smith/Rose/2484
Rosebud Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 L'Occitane har en hel serie med roseduft. Selv har jeg en fuktspray fra den serien Ta en titt her: http://www.loccitane.no/18/2/843/0/default...='rose'
Gjest Gjest_tintin_* Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 Helsekostene har Weleda-merket som er 100% organisk, og de har mye med eteriske olje fra rose; såpestykker, flytende dusjsåpe, 3 ulike ansiktskremer, øyenkrem, ansiktsmaske m.m. Såpene og en boks med små ampuller med ren nypefrøolje ment for "intensiv" næring til huden dufter av ren rose. De andre kremene har også roseduft, men litt mer kombinert med andre planteekstrakter som dufter. Lavera-merket har en egen serie med roseduft og nypefrøolje. Tror ansiktskremene er beregnet for moden hud, men er lett og fin, så alle med normal til tørr hud kan bruke dem. Tror det er Sunkost som har det. Ellers; engelske tradisjonelle merker som Woods of Windsor, Crabtree & Evelyn og Yardley har serier med rose. De er ikke alltid like lett å finner her i landet, men de har ganske mye forskjellig i ren roseduft; dusjsåper, håndkrem, bodylotion, parfyme (Evelyn), talkum, badesalt m.m. Jeg vet ikke om noen leppepomade med rose duft, men man kan lage sin egen. En super oppskrift er; Ekstra virgin oliven olje; bivoks, kakaosmør, jojobaolje, naturlig vitamin E, og kansje litt granateplefrøolje / nypefrøolje. Det er lett å tilsette et par dråper eterisk roseolje. Smeltes forsiktig, blandes og helles i små krukker med lokk. Det er litt dyrt i innkjøp, og man må nok på nettet for få tak i alle ingrediensene; men man får rikelig med leppepomade man kan gi som små gaver til venner og kjente. Lykke til med jakten :-)
Frøken Helene Skrevet 27. februar 2010 #5 Skrevet 27. februar 2010 På Home & Cottage seller de flere produkter med rose-duft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå