Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. Savner eks dama mi veldig :tristbla:

Hu hater meg pga ting som hendte etter eg gikk i fra henna i september ifjor.

Ingenting utroskap eller noe sånn, men at eg blei obs på hvor dum eg var, som godtok hennas feil i forholdet.. DVS ekstrem sjalusiskap osv.. å rett og slett ble en blanding av forbanna og ett spørsmålstegn!?!

Men uansett så savner eg henna, blir utrolig trist av å tenke på henna, for savnet er for mye endå.. Bilder osv har eg ikkje lenger, for då bare kikka eg på dei å blei totalt ødelagt :tristbla:

Eg var overbevist om at denna jentå var min livs kjærlighet, men tror ikkje det var omvendt, kanskje bare en alminnelig forelskelse eller kjærlighet e.l

Grunn til det, var at eg alltid tilgav oppførselen hennas uansett, og gjør det og den dag i dag.. Å kunne aldri få nok av henna.

Vil så absolutt treffa henna igjen, men eg vil ikkje trenga meg på eller noe, for hun er jo overbevist om at eg er gal etc..

Eg ønske bare å snakka ut osv..

Kordan gå frem? Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan få lov til å ringe meg, men jeg gir deg ikke telefonnummeret her. Du kan ta kontakt på personlig melding. Jeg har så absolutt vært igjennom omtrent det samme, men jeg klarer ikke å gi deg spontant svar akkurat nå.

Skrevet

Du ønsker bare å snakke ut? Er ikke det veldig dumt når du dumpet henne slik du gjorde, kanskje du såret henne og nå vil du lette på ditt trykk? Hva med henne? Kanskje hun endelig har kommet over deg og trives slik alt er nå. Ikke tving deg på henne.

Hvis du føler du mååå rense luften kan du forklare henne dette, si at du vil prate og at ting som skjedde var litt feil. Hvis hun sier nei, så la henne være i fred.

Skrevet
Du ønsker bare å snakke ut? Er ikke det veldig dumt når du dumpet henne slik du gjorde, kanskje du såret henne og nå vil du lette på ditt trykk? Hva med henne? Kanskje hun endelig har kommet over deg og trives slik alt er nå. Ikke tving deg på henne.

Hvis du føler du mååå rense luften kan du forklare henne dette, si at du vil prate og at ting som skjedde var litt feil. Hvis hun sier nei, så la henne være i fred.

Vil treffa henna, dvs, gå på mine knær å be om unnskyldning!? ;P

Eg vett eg såra henna med div utspring som var unødvendig igrunn.

Skulle heller tatt det mer med ro, men eg blei bare så såra når eg innså kor mye faenskap hu egentlig kom med.. Kjærlighet gjør blind sies det..

Men uansett kor mye hu har stellt i stand, så tilgir eg henna.. :)

Selfølgelig lar eg henna vær ifred, eg har ringt noen få ganger, sendt na ein blomst og to og julakort.. Men intet svar.. Så eg innså at ting var glemt etc..

Men ein kompis av meg sa at hu virka veldig interresert i å veta når eg fikk valpen min, me har ein forkjærlighet for hundar begge to. Hu fekk snust det opp ein plass at eg sku ha meg det.

Derfor, pluss eg så henna noen ganger, gjorde meg nysgjerrig igjen.. :P

Eg vett eg elske denna jentå, å eg vett eg kan fiksa opp alt igjen, eg føle det i heila meg.. Men eg vil kje virka for desperat heller, så eg holde meg veldig nøktern, sjøl om alt eg vil e å se henna å holda henna..

takk

Skrevet
Hei.. Savner eks dama mi veldig :tristbla:

Hu hater meg pga ting som hendte etter eg gikk i fra henna i september ifjor.

Ingenting utroskap eller noe sånn, men at eg blei obs på hvor dum eg var, som godtok hennas feil i forholdet.. DVS ekstrem sjalusiskap osv.. å rett og slett ble en blanding av forbanna og ett spørsmålstegn!?!

hun er jo overbevist om at eg er gal etc..

Eg ønske bare å snakka ut osv..

Kordan gå frem? Takk

Hva mener hun med gal?

Tror hun på alt du sier uten videre?, eller tror hun deg ikke pga sinna-sjalusi- informasjonsinputfilter?

Hvis hun ikke tror på sannheten av ovennevnte årsak, og hvis hun ikke klarer å kommunisere- ta inn informasjon pga sinna-sjalusi-sperre, så vil hun sannsynligvis forstå ting om noen måneder , når hun har roet seg litt.

Du kan si til henne at forholdet ble slutt pga av misforståelser fra hennes side, og be henne vente med å finne seg en ny mann, iallfall til hun har forstått deg (trodd deg). Si at det er uaksaptebelt for deg å miste henne pga av misforståelser, men at det kan være forståelig hvis det er grunner som er basert på virkerligheten.

Skrevet
Hva mener hun med gal?

Tror hun på alt du sier uten videre?, eller tror hun deg ikke pga sinna-sjalusi- informasjonsinputfilter?

Hvis hun ikke tror på sannheten av ovennevnte årsak, og hvis hun ikke klarer å kommunisere- ta inn informasjon pga sinna-sjalusi-sperre, så vil hun sannsynligvis forstå ting om noen måneder , når hun har roet seg litt.

Du kan si til henne at forholdet ble slutt pga av misforståelser fra hennes side, og be henne vente med å finne seg en ny mann, iallfall til hun har forstått deg (trodd deg). Si at det er uaksaptebelt for deg å miste henne pga av misforståelser, men at det kan være forståelig hvis det er grunner som er basert på virkerligheten.

Eg tror hu sperra det eg sa ute i sinne, for de gangene hu enten ba meg dra t h..... osv, og eg ikkje fikk roa henna ned eller få sagt mitt, og gikk.. angra hu som faen neste dag å ba meg med hjem, hvis eg sov feks dro til foreldrene mine.

Men nå har hu jo vært uten meg i 5 mndr.. hadde vært morsomt å sitt reaksjonen min om me plutselig traff hverandre en dag :)

Well, hun meine eg e "gal" pga eg blei sinna, å sendte noen mailer der eg utrykte akkurat ka eg meinte om na der og da, da det etter noen uker med grubling gikk opp for meg at det var slett ikkje bare min feil at ting gikk så gale. Eg var så blandet av savn og hadde mye sinne pga "ting" som skjedde som absolutt ikkje trengte å være der.

Følte det var så mye hu ville rette opp i meg, at eg ikkje oppfyllte alle hennas krav. Men allikavel sa hu ofta at hu elska meg osv.

Eg antar bare, at hu var veldig sjalu på meg, trodde ofta at eg satt å prata med andre damer på både tlf og internett osv..

Eg er ikkje perfekt eg heller, granskauen :P Eg kunne bli sinna som fy eg, rørte na aldri, ville heller aldri gjort henna noe så helst.. Men litt trykk må lettas når eg ikkje når frem ein plass.

Er ingen "fido", har mine egne meninger og står for det eg står for.

Uansett så er det så ufattelig mye mer.. Men, det domme er, at det som har skurret er mye bagateller, som begge meg å hu dro inn i forholdet. Ifølge min psykolog ( ja eg trenger å snakke ut om dette ) Uten om all uflaksen eg gikk gjennom i 2008 fra juli til oktober.. To biler kondemnert på 5 mnder, og forsikrings rot.. Det var kjernen i mitt problem, at de to tinga, pluss bagatellene hu rota sånn opp, ble for mye for meg.. Fikk diagnosen moderat depresjon, å hadde vanskeligheter med å snakke om økonomi og problemer hjemma.

Så eg gikk på antidepressiva i 4 mnder. :tristbla: Å takle alt blei for mye for meg.. Nå er jeg ganske så frisk, fortida mi er glemt.. Einaste som får meg til å gråte mine tårer, er savnet etter henna.

Eg har vært villig til å gå inn i meg selv, å tilgi henna alt!

Elske na fortsatt, og noe i meg holder meg igjen fra å finne meg ei anna dame.

Me hadde veldig mye til felles, selv om me var forskjellig på noen områder, dvs, hu var den rastløse personen, eg likte å slappe av mer :D Men kunne fint ta meg turer her og der.

Saaaaaaaaaaaaavner henne... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...