Gå til innhold

Dyretolk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som har benyttet dere av dyretolk? Stemte noe av det som kom frem av samtalen, eller var det mye feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, har nettopp hatt dyretolk på hunden min. Sendte tolken et par bilder, og fikk svar på mail. Hehe... Jeg er IKKE imponert! Hadde ikke noe tro på at hun skulle klare å forstå hunden min bedre enn jeg klarer selv uansett da :P Er jo jeg som er sammen med han hver dag.

Det hun hadde rett på var ting som var relatert til rasen. Av type; glad i å løpe, utrolig god hørsel, synes lydighetstrening er kjedelig, ikke så glad i mat, sterkt jaktinnstinkt, osv. Alt dette er helt typisk for rasen min, så jeg mistenker at tolken enten har googlet flittig, eller hatt kunnskap om rasen fra før ;)

Når det gjaldt andre ting, som familie, helse, bomiljø, personer i livet hans, osv. var hun så totalt på jordet! Her hadde hun ikke rett i en eneste ting!

Skrevet

Åå, så kjipt at du ikke fikk noen positiv opplevelse med dyretolken. Har nettopp vært i kontakt med dyretolk ang. tispen min, venter bare på svaret. Gleder meg veldig til å se resultatet!

Gjest Samme gjest som i stad
Skrevet

"Dyretolking" er nok bare bullshit ;) Jeg prøvde bare for å se hva slags tull hun kunne lire av seg. Og det var gratis så :P

Skrevet

Tja, vet nå ikke helt. Kjenner flere som har vært i kontakt med dyretolk og fått utrolige opplysninger fra tolken som vedkommende aldri ville hatt mulighet til å vite uten å kjenne eier og hund.

Skrevet
Tja, vet nå ikke helt. Kjenner flere som har vært i kontakt med dyretolk og fått utrolige opplysninger fra tolken som vedkommende aldri ville hatt mulighet til å vite uten å kjenne eier og hund.

Prøvde dette med katta mi, som er nokså spesiell og som jeg trodde hadde vondt i beinet. Det tolken kunne si var at katta hadde hatt et godt liv og at hun klødde i øynene. Ingenting om beina. Det ble også sagt at katta var veldig glad i både meg og resten av familien. Dette kom som et stort sjokk på meg, og jeg vurderte nesten å tilby dobbel betaling for jeg ble så glad...

Jadda!

Skrevet

har veldig god erfaring med Alternativ terapi- som healing på hunden min.

men var borti sissel grana sitt opplegg med dyrekomunikasjon...

synes det var både kaldt og upersonlig!(virker som pengene var viktigere en jobben de skal utføre...) det blir som å betale en mega utgift for å få lest et horoskop:p har ikke mye positivt og si om skolen heller:p

via dyretolken(healeren) jeg brukte som var uavhengig av S.Grana sin skole , ble hunden min helt ny:) magen er god og hunden er mye mer avslappet:) her var det helsen til hunden som var viktig og ikke pengene:)

(man skal betale for tjenster man kjøper. og alternativ medisin på dyr er veldig bra...) men det er store forskjeller i priser og også i kvalitet:) i forhold til dyretolking o.l ville jeg blitt anbefalt fra andre hvem som er flinke:)

Skrevet

Hun som skal tolke bikkja mi er vel utdannet hos S. Grana, men prisen er jo en helt annen. Hun jobber ikke for Grana heller. Har fått henne anbefalt fra flere, så håper det blir bra. Fjerntolking er det også, så er spent på hva resultatet blir!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...