Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er glad i å lese, men leser nok i all hovedsak krim. Nå er det på tide å utvide horisonten litt, og lese noe annet. Noen som har noe å anbefale? Si gjerne to ord om hvorfor du likte boka så godt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du liker oppvekstromaner:

Beatles av Lars Saabye Christensen. Den er stemningsfull og gir oss en fin og humoristisk innsikt i tiden da foreldrene våre var unge.

Hvis du liker skrekk:

Misery av Stephen King. God psykologisk thriller. Ganske klaustrofobisk på "må lese videre"-måten. :)

Hvis du liker chick lit:

31 Almanac Road av Lisa Jewell. Koselig "kjenne seg igjen i"-bok som får deg til å smile.

Hvis du liker litt rare bøker:

Eselet så herrens engel av Nick Cave. Denne er god og tankevekkende, men ganske sær også. :)

Gjest spurvemann
Skrevet

Min absolutte favoritt for lette romaner er Alice Hoffman. Bøkene er kalt «ungpikebøker for voksne jenter». Det er over 20 av dem, sjekk på biblioteket ditt! Jeg kunne snakket lenge om hver av dem! :)

Skrevet

Jeg er i samme båt som deg - leser helst krim men har nå bestemt meg for å variere litt.

Så langt har jeg bare rukket å lese en bok - The Guernsey Literary and Potato Peel Pie Society (Mary Ann Shaffer). Kjempesøt bok som virkelig fikk meg i godt humør. Anbefales!

Ellers har jeg kjøpt (men ikke lest enda, så kan ikke anbefale de basert på annet enn det som står på coveret :P)

The Corrections (Johnatan Franzen)

Never Let Me Go (Kazuo Ishiguro)

I, Lucifer: Finally, the Other Side of the Story (Glen Duncan)

The Time Travellers Wife (Audrey Niffennegger)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...