Gjest b Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Kom dessverre til å laste ned et (anti-)virusprogram som heter Virusfighter. Etter dette fikk jeg mye tull og treg maskin. I tillegg er den umulig å fjerne. Har ikonet på skrivebordet, men finnes ikke over fjernbare programmer. Hva gjør jeg? Når jeg skal fornye min avg, kommer det opp at jeg må fjerne Virusfighter først.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Prøv å se om du finner den på startmenyen, tror det skal følge med avinstalleringsfil i mappen som tilhører programmet som ligger der.
Gjest b Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 Prøv å se om du finner den på startmenyen, tror det skal følge med avinstalleringsfil i mappen som tilhører programmet som ligger der. Den gjør dessverre ikke det. Det som er det rare. Noen som vet noe om Virusfighter?
Gjest b Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 Den gjør dessverre ikke det. Det som er det rare. Noen som vet noe om Virusfighter? Finner forresten mappen, men får ikke avinnstalert, da den ikke står på listen over programmer. Blir vel neppe borte av å bare slette mappen?
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 27. februar 2010 #5 Skrevet 27. februar 2010 VirusFighter is a new rogue anti-spyware parasite that tries to trick users into downloading it and then makes attempts to scam them into purchasing its "full" version. Although it gives users a 30-day trial period, tough it attempts to shut down your system immediately after boot up, after the trial expires. DO NOT trust VirusFighter, and remove it ASAP if you've been infected. Fant dette når eg googlet navnet.. Ligger et program på denne siden som vil fjerne det. http://www.2-spyware.com/remove-virusfighter.html
Gjest epleknollen Skrevet 27. februar 2010 #6 Skrevet 27. februar 2010 Kom dessverre til å laste ned et (anti-)virusprogram som heter Virusfighter. Etter dette fikk jeg mye tull og treg maskin. I tillegg er den umulig å fjerne. Har ikonet på skrivebordet, men finnes ikke over fjernbare programmer. Hva gjør jeg? Når jeg skal fornye min avg, kommer det opp at jeg må fjerne Virusfighter først. Det fikser du på 1,2,3 1) Åpne mappen som heter "Programmer" 2) Kast mappa som heter "Virusfighter" i søpla 3) Problemet ute av verden. Alt over forutsetter at du har en Mac og ikke PC
Gjest b Skrevet 27. februar 2010 #7 Skrevet 27. februar 2010 Fant dette når eg googlet navnet.. Ligger et program på denne siden som vil fjerne det. http://www.2-spyware.com/remove-virusfighter.html Tusen takk. Fant et par småtrusler, men låste seg da jeg skulle hvilke. Prøver igjen.
Gjest b Skrevet 27. februar 2010 #8 Skrevet 27. februar 2010 Det fikser du på 1,2,3 1) Åpne mappen som heter "Programmer" 2) Kast mappa som heter "Virusfighter" i søpla 3) Problemet ute av verden. Alt over forutsetter at du har en Mac og ikke PC Hehe, har nok dessverre ikke det.
Gjest navnelapp Skrevet 27. februar 2010 #9 Skrevet 27. februar 2010 Det fikser du på 1,2,3 1) Åpne mappen som heter "Programmer" 2) Kast mappa som heter "Virusfighter" i søpla 3) Problemet ute av verden. Alt over forutsetter at du har en Mac og ikke PC
Gjest b Skrevet 27. februar 2010 #10 Skrevet 27. februar 2010 Trenger flere tips:) Pc'en ble bare verre nå.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 27. februar 2010 #11 Skrevet 27. februar 2010 Google "Remove Virusfighter" så kommer det opp ein del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå