Missie Skrevet 28. april 2002 #1 Del Skrevet 28. april 2002 Hei - er det noen her som har fått hevet øyenlokkene sine?. Har alltid hatt litt tunge øyenlokk og har hatt en del komplekser for det. Nå da jeg er over 50 synes jeg øynene bare blir mindre og mindre, og øyenlokkene tyngre og tyngre. Teller på fingrene om jeg skal få fjernet litt av dem, men vet ikke helt om jeg tør. Tenk om jeg blir helt forandret, jeg vil jo bare se litt mer våken og opplagt ut (og kanskje litt yngre ut), og ikke få et helt nytt useende! Men jeg vet jo også at problemet ikke blir mindre med årene. Så er det noen som har erfaringer med dette, så gi meg noen gode råd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi'en Skrevet 28. april 2002 #2 Del Skrevet 28. april 2002 Hei! Moren min har fått gjort det, og hun ble kjempefin!! Ikke noen stor forskjell, bare at det som "var til overs" ble borte. Ser helt naturlig ut, og hun er veldig fornøyd. Du vet vel at man kan gjøre det offentlig og slipper privatklinikk? Bare få en henvisning til en plastisk kirurgisk poliklinikk fra fastlegen din. Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2002 #3 Del Skrevet 28. april 2002 Jeg regner med at en bør ha betydelig problem for å få gjort det offentlig? Går ut ifra at det er en ikke prioritert oppgave også? Hva betaler man privat for dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå