Gjest ts Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 I dag tidlig spyttet jeg blod. Hostet litt og det kom opp mer. Ikke så veldig mye, men blodet var ferskt. Føler meg ikke helt frisk, har litt hodeverk, småverk i kroppen (ikke så mye i dag som det jeg hadde i går). Litt småkvalm, småvondt nederst i magen og svimmel. Ellers ikke noe tegn til sykdom. Har ikke feber. Er kvinne, 20 år. Kan ikke være gravid. Hva kan det blodet komme av mon tro? Er det noen som vet hvor det kan komme fra? Har ikke vondt i halsen, så regner med at jeg kanskje hadde merket det, dersom det hadde være sår o.l. i halsen som hadde forårsaket det.
Betina Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Slik har jeg også hatt det i det siste. Men jeg har funnet ut at årsaken må være at det kommer fra nesen. Jeg har så utrolig tørre slimhinner når det er så kaldt ute, og har derfor blødd en del neseblod.. Så når jeg hoster elle harker for å spytte, så ligger det nok rester der som blir dratt med. Ganske ekkelt, men det er min eneste forklaring...
Gjest ts Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 Slik har jeg også hatt det i det siste. Men jeg har funnet ut at årsaken må være at det kommer fra nesen. Jeg har så utrolig tørre slimhinner når det er så kaldt ute, og har derfor blødd en del neseblod.. Så når jeg hoster elle harker for å spytte, så ligger det nok rester der som blir dratt med. Ganske ekkelt, men det er min eneste forklaring... Ok. Har ikke blødd noe neseblod, det er noe jeg sjelden eller aldri gjør. Pusset nettopp nesen, og der var det ikke noe blodrester. Har hostet litt til, og det er ikke så mye blod, ser kun litt ferskt blod i spyttet. Søkte litt på nettet nå, og det står noe som sår i hals f.eks. så kanskje det er det. Men kjenner ikke noe ubehag i halsen, men det kan vel være et lite sår likevel.
Gjest ts Skrevet 27. februar 2010 #5 Skrevet 27. februar 2010 Tuberkulose Det regner jeg med at det ikke er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå