Serpica Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Har alltid brukt å leie film på 7 eleven, men nå har de jo tatt vekk det. Hvor kan en ellers leie i sentrum? Har sett på Deli de Luca, men de har nesten ingen... Noen som vet? FInner ikke noe i sentrum når jeg googler.
Gjest Miam Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Har alltid brukt å leie film på 7 eleven, men nå har de jo tatt vekk det. Hvor kan en ellers leie i sentrum? Har sett på Deli de Luca, men de har nesten ingen... Noen som vet? FInner ikke noe i sentrum når jeg googler. Mix og Narvesen leier vel ut filmer.
Gjest Coarvi Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 Åh, er det ikke en storkiosk ikke så langt fra bystasjonen som leier ut filmer? Husker ikke hva den heter, Showtime kanskje? Den ligger i et gatekryss, i Nygårdsgata kanskje? Tror det er ved siden av den pizzarestauranten. Gikk forbi den mange ganger i uka i fjor hvertfall, men la jo aldri merke til navn på noe som helst, så vanskelig å forklare...
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Nygårdsgata Oi, du er ikke bergenser, iallfall! "Nygårdsgaten" heter det. Var en storkiosk i Klostergaten som hadde ganske bra utvalg, men jeg vet ikke om de eksisterer ennå.
pantertante Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 På biblioteket (ved bystasjonen) kan du jo låne filmer gratis. Vet ikke hvor stort utvalget er, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå