Gjest niee Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 Jeg har valgt min nærmeste venninne som forlover i bryllupet som står i juni. Hun er 20 år. Jeg har også veldig lyst til å spørre min søster om hun vil være forlover, men hun er bare 17 når vi gifter oss. Kan hun likevel være forlover, så lenge min venninne er den som skriver under på papirene?
Gjest Gjest_Lotta_* Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Teknisk sett kan du bare ha en forlover, og det er hun som skriver under på papirene. Å gi lillesøsteren din "spesielle oppgaver" i bryllupet som vi ofte tenker på som forlover-oppgaver, er det ingenting i veien for.
Lisa78 Skrevet 27. februar 2010 #3 Skrevet 27. februar 2010 Jeg skal ha 2 forlovere,mange som har det nå for tiden. Vet det er bare en av dem som kan skrive under men i mine øyne er det ikke noe som tilsier at den ene er noe mere eller mindre forlover av den grunn.Å de begge for sitte oppe ved alteret (om du skal gifte deg i kirken da)ved siden av deg.Å oppgavene kan de jo samarbeide om. Så tror nok du kan velge din søster så lenge din venninne er den som skriver under.
DDuck Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 Jeg ringte skatteetaten når vi skulle gifte oss for å høre om bytte av forlover ifht hvem som sto på papiret, og da fikk jeg til svar at så lenge papiret var signert av en myndig person kunne jeg ha hvem jeg ville i kirken ved min side som forlover.. Jeg trengte ikke å ha den personen som sto på papiret i det hele tatt og vi trengte heller ikke fylle ut ny forlover erklæring. Så hvem du har sammen med deg i kirken er et fett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå