Gå til innhold

Min mann er uenig med Anna Anka

Gjest Sigrid-Kjersti

Anbefalte innlegg

så mye herlig ironi her inne :D

ts,betyr det virkelig noe for deg hva hun sier på tv ? hehe

selvfølgelig er mennesker forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er Anna Anka ute og uttaler seg om Tiger Woods' kones manglende evne til å tilfredsstille sin mann også. Det er visst ikke den ting ikke fru Anka har greie på. Hvorfor slipper denne dama til i media i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, dama har hatt en grusom oppvekst - ingen tvil om det. Men har du fått med deg Svenske Hollywood fruer? Der er det flere ting som blir sagt og gjordt av henne som man ikke kan skylle på hennes oppvekst for...

Ja, jeg har sett henne i det programmet.

Hun er stakkarslig, og jeg tror faktisk mesteparten av hennes usympatiske, idiotiske og seksuelt "skrudde" oppførsel kan pekes tilbake på oppveksten. Sånn er det ofte.

Jeg elsker blowjobs når det gjøres bra og i forbindelse med øvrig sex, men ikke hver morgen. Det er da måte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestulf

Noen elsker blowjobs, andre ikke så glade i det, som med det meste annet her i livet.

At alle menn skulle forvente og forlange en blowjob hver morgen faller på sin egen urimelighet.

Men en gang i blant: ja takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen elsker blowjobs, andre ikke så glade i det, som med det meste annet her i livet.

At alle menn skulle forvente og forlange en blowjob hver morgen faller på sin egen urimelighet.

Men en gang i blant: ja takk! :)

Jeg møter deg på deg! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Jens_*

Hvor digg er det med ei kjerring som har en slik tankegang?

la oss si dama de har hatt tre ekser før deg, og vært sammen med dem i ca 1-2 år vær.. også er du 4 mann..

Da har hun gitt ca 1825 blowjobs før deg, og garantert blitt spruta i kjeften minst 1500 ganger!! DIIGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!! Sånne kvinner holder kun til kos i non uker, så goodbye frøken!

Flere som er enig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanette

Hun sa også noe om at privatlivet har sine plikter osv... Og kan ikke hjelpe for å lure på om hun ser på det kun som en plikt og ikke nytelse, det å gi han en BJ hver morning. Og at hun virkelig tror at sånn skal det være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor digg er det med ei kjerring som har en slik tankegang?

la oss si dama de har hatt tre ekser før deg, og vært sammen med dem i ca 1-2 år vær.. også er du 4 mann..

Da har hun gitt ca 1825 blowjobs før deg, og garantert blitt spruta i kjeften minst 1500 ganger!! DIIGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!! Sånne kvinner holder kun til kos i non uker, så goodbye frøken!

Flere som er enig??

Dersom de karene hun har vært sammen med har likt å få en blowjob hver morgen er jeg ikke enig med deg.

Forstår ikke helt hvorfor dere gutter er så innmari fokusert på hva damene har gjort FØR dere blir sammen. Hun har vel vasket seg i kjeften siden den gang. Og sexdriften er ikke noe som blir oppbrukt ved at man bruker den. Så kan ikke se hvordan det skulle true ditt forhold til henne det at hun og hennes ex har hatt et heftig sexliv.

Man kan jo ikke la være å ha sex med partneren sin i tilfelle det ikke vil vare og man treffer en ny fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som er enig??

At jeg ikke kan ha noe annet enn sengekos med ei dame som har hatt et aktivt seksliv med ekskjærestene sine? Hm, nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke helt hvorfor dere gutter er så innmari fokusert på hva damene har gjort FØR dere blir sammen.

Jeg driter i hva sambo har hatt for sexliv før vi møttes. Er enig - hun har jo vasket seg, og nå er det meg hun vil ha sex med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jason_*

Må si meg litt enig med Jens her altså!

Henkie, du liker vel også at samboeren kaller deg de tingene hun pleide å kalle sine tidligere sex-partnere og du sikkert? Med tanke på at -denne gangen, så er det jo tross alt DEG hun vil kalle disse tingene. Det er jo digg som faen det da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg litt enig med Jens her altså!

Henkie, du liker vel også at samboeren kaller deg de tingene hun pleide å kalle sine tidligere sex-partnere og du sikkert? Med tanke på at -denne gangen, så er det jo tross alt DEG hun vil kalle disse tingene. Det er jo digg som faen det da=)

Det blir jo litt forskjell, da. Man kan jo ha 1000-vis av forskjellige kallenavn på sine sexpartnere. Jeg har aldri brukt de ordene jeg bruker på han jeg har sammen med på noen før. Det vil vel ikke de fleste heller. Men når man har sex kan man jo liksom ikke unngå å bruke den ene kroppen man har. Man kan jo ikke vite om et forhold vil vare evig eller ikke, men man må jo liksom gå ut fra det. Kan ikke gå til evig tid å spare seg til den neste. Ikke hadde jeg giddet å kaste bort tid på å regne ut penetreringshyppighet, stillingsvariabel, eksperimenteringsgrad og sprutfrekvens heller. Jeg er jo sammen med et menneske for pokker, han er ikke ødelagt eller oppbrukt selv om han ikke er jomfru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...