Gå til innhold

Blogg

Anbefalte innlegg

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Dere som blogger...

*Hvilken nettside bruker dere? Altså, hvor har dere bloggen?

*Hvor bra er personverninnstillingene/privacy på den sida?

*Hvilken bloggtjeneste anbefaler du?

Vurderer å lage ein blogg, men aner ikkje hvor. Vil finne ein hvor eg kan se ip'en til de som kommenterer, evt blokkere fra å lese og kommentere, se hvor mange som leser osv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke mye peiling. Har hatt en blogg på blogspot og likte i grunnen den best. Nå har jeg på Wordpress og der er kontrollpanelet mye bedre. Får veldig god oversikt over hvor mange som leser. Kommentarer må godkjennes av deg før de slipper ut i bloggen. Mulig man kan sperre for kommentarer også, men det har jeg ikke prøvd meg på. Har ikke sett ip'n til de som kommenterer på noen av de to nevnte tjenestene, men så har jeg ikke sett så godt etter heller.

Summa summarum, liker egentlig blogspot best, men tror Wordpress har bedre muligheter til det du etterspør.

Skrevet

Eg har blogg på blogspot, og er veldig godt nøgd.

Veit ikkje om du kan få opp ip-adressene, men du kan sjå kor dei som besøker kjem i frå iallfall.

Du kan også velge å stenge bloggen, slik at kun dei med passord kjem inn.

Du kan velje at dei som kommenterer må vere registrerte, du kan stenge for kommentarar, og du kan velje at kommentarar skal godkjennast av deg før dei blir publisert.

Gjest Agurkolat
Skrevet

På blogg.no får ein sett IP-adresser, og ein kan ha slik at kommentarer må godkjennas. Ein har og statestikk over kor mange unike personen som er innom, og kor mange sidevisningar.

Ein kan ikkje stenga bloggen, så vidt eg har sjønt då, eller stenge visse IP-adresser.

Skrevet

Hei!

Selv har jeg blogg på blogg.no, og er ganske fornøyd med den siden. Er ganske fersk innenfor bloggverdenen, men vært registrert på blogspot før, og likte ikke den siden så godt.. :)

Gjest navnelapp
Skrevet

Eg har min blogg på wordpress, og elskar kontrollpanelet der. Du har kjempegod oversikt og det er lett å navigere og legge inn innlegg.

Skrevet

Jeg har blogg på blogg.no. Har hatt blogg omtrent overalt hvor man kan ha blogg, men det er der jeg først har opplevd å oppnå mange lesere.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Wordpress ja, den har jeg aldri hørt om gitt. :) Er det ei side på engelsk eller noe det sikkert?

Gjest navnelapp
Skrevet

Nei, den finst på norsk og.

Skrevet
Nei, den finst på norsk og.

Oi, jeg ser at jeg kommer til å stikke innom bloggen din ofte. Ser du har endel oppskrifter. :) Elsker å lage mat, så fra nå av har du en fast leser! :klemmer:

Gjest navnelapp
Skrevet

:-) Så koseleg, du er velkommen kvar gong!

Skrevet
:-) Så koseleg, du er velkommen kvar gong!

Takk takk :o)

Skrevet

Jeg har blogg på blogg.no og føler det er en ganske grei side. Det eneste som er kjedelig er at man ikke kan gå "bakover" hvis dere skjønner? Slik man kan på f.eks blogspot sine sider. Noen ganger vil man jo gjerne lese hele bloggen. Jeg er hvertfall sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...