ilcrappo Skrevet 27. februar 2010 #1 Skrevet 27. februar 2010 (endret) Florence + the Machine spiller på rockefeller på mandag og dit skal jeg. Det er få konserter jeg har sett så mye fram til som denne. Florence Welch er genial. Hun er nesten i samme klasse som Björk og PJ Harvey. Kan varme opp med disse live-videoene mens vi venter: My Boy Builds Coffins You've Got The Love Endret 27. februar 2010 av ilcrappo
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Florence + the Machine spiller på rockefeller på mandag og dit skal jeg. Det er få konserter jeg har sett så mye fram til som denne. Florence Welch er genial. Hun er nesten i samme klasse som Björk og PJ Harvey. Kan varme opp med disse live-videoene mens vi venter: Så kult. Kunne gjerne tenkt meg på den konserten selv. Jeg må innrømme at jeg aldri hadde hørt om Florence and the machine før jeg så opptreden hennes med Dizzee Rascal på Brit award forrige uke: http://www.youtube.com/watch?v=NHl25Xs5hQk...feature=related
Gjest Distiller Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Dit skal jeg, og jeg GLEDER meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå