Gjest gjest_har forandra meg veldig my Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Var sammen med min kjære i over 5 år. Så gjorde han det slutt. Han var lei av alt. Det var vel rett og slett grunnen. Har vært slutt i snart ett år. Men vi er ikke helt ferdige med hverandre, for å si det sånn. :rødme: Litt om meg for noen år tilbake: Jeg var hjemmeværende student, sov mye, var deprimert, hadde sosial angst, gikk på antidepressiva og gikk til psykolog. Det ble mye styr hvis vi skulle bort hos noen eller få folk på besøk pga meg. Måtte manne meg opp for å dra på butikken, eller ringe i telefonen. Hadde han besøk, gikk jeg som regel og la meg fordi jeg turte ikke være sammen med dem. Jeg var rett og slett "a mess"! Men så skjedde det ting som gjorde at jeg forandret meg.Plutselig var jeg på fester, kjente at jeg likte å være sammen med folk, livet mitt ble plutselig bedre å leve, jeg lengtet etter sosiale settinger, og så lyst på livet. Nå drømmer jeg om å dra på ferier og turer, feste med folk, jobbe sammen med folk og ha filmkvelder etc. Alle de tingene jeg før ikke kunne se for meg! Problemet er at min kjære ikke helt tror på meg. Og jeg føler jeg får ikke vist han det, så lenge vi bor på hver vår kant av landet og bare besøker hverandre innimellom. (Vi holder på å bli/er sammen. Litt nytt akkurat det)Og når vi først er sammen, er det bare oss to, siden vi vil ta det litt rolig og ikke involvere familie, venner etc.. Hvordan kan jeg få vist han det da? Han må jo nesten bare tro på meg, men samtidig skjønner jeg at det er vanskelig å forstå når han bodde sammen med den gamle meg i 5 år. Men dette gjør han skeptisk til å starte på nytt igjen! Og det syns jeg er så sinnsykt trist, da jeg vet at vi nå vil ha mye bedre forutsetninger for å ha det fint sammen.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Du får holde stor fest med alle de nye vennene dine neste gang han er på besøk hos deg da.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 Du får holde stor fest med alle de nye vennene dine neste gang han er på besøk hos deg da. Hehe ja, kanskje det ; ) Men seriøst, det virker jo som om jeg prøver å overbevise han om noe, når jeg forteller han ting, som ting jeg gleder meg til, eller ser fram til, eller har gjort. Virker som han tror jeg lyver for å fremstå som "en helt ny person"...
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Hehe ja, kanskje det ; ) Men seriøst, det virker jo som om jeg prøver å overbevise han om noe, når jeg forteller han ting, som ting jeg gleder meg til, eller ser fram til, eller har gjort. Virker som han tror jeg lyver for å fremstå som "en helt ny person"... Det trengs nok litt mer en bare ord etter 5 år med demonstrering. Må bare vise han neste gang han kommer for å treffe deg
Murder Skrevet 27. februar 2010 #5 Skrevet 27. februar 2010 Nå som du har blitt så flink til å være sosial kan du jo prøve å få besøk av typen samme helg du f.eks hadde planlagt å dra ut å feste med noen venner , og ta ham med sikkert hyggelig både for ham og dem å få hilse på hverandre, og du får i tilegg vist ham den nye deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå