Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å reise som au pair til USA, men lurer på hvilken organisasjon jeg skal velge å reise gjennom. Cultural care(ef) eller gjennom STS? Noen som har erfaringer? For og imot.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har lyst å reise som au pair til USA, men lurer på hvilken organisasjon jeg skal velge å reise gjennom. Cultural care(ef) eller gjennom STS? Noen som har erfaringer? For og imot.

Dytter denne litt i dag jeg. Noen som har noen formening? EF(Culturalcare) har infomøte på søndag jeg tror jeg skal gå på. Men ellers har jeg lest at STS(aupaircare) er bedre i USA, så tror kanskje jeg går for den. Men nå ble jeg plutselig litt usikker...

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg er au pair i usa nå og reiser igjennom sts , og de bruker aupaircare her i usa.

Det som er bra med aupaircare i forhold til cultural care er at hvis du går i rematch med aupaircare kan mange familier kontakte deg når du er i rematch perioden, mens med cultural care kan kun en og en familie kontakte deg om gangen, også må du svare ja eller nei til familien, før en ny familie kan kontakte deg.

Ellers er jeg veldig fornøyd med sts, hvis du reiser igjennom sts har du også kun 60 timer med skole, mens med cultural care er det 72 !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...