L@dy Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Jeg må begynne å ta litt vare på huden min og var i dag hos hudpleier for dyprens. Hun sa etterpå at jeg hadde noe miljøskadet hud,det høres jo litt ille ut. Men på henne så skjønte jeg at det var helt vanlig. Jeg husker rett og slett ikke hvilke produkt hun hadde, var ikke noe jeg kjente til, men hun sa at MD Formulations også var veldig bra. Tidligere har jeg tenkt på å kjøpe Dermalogica, men nå blir jeg litt i tvil, kanskje jeg skal gå for MD? Ellers om min hud, jeg er 37 år, røyker ikke, er forholdsvis sunn og frisk. Har jo begynt å få litt smårynker her og der, så hadde jo vært fint å få redusert/ forhindret det litt da. I tillegg til å bedre miljøskadelige huden, med pigmentflekker osv. Så da lurer jeg på hva ekspertene her inne sier....
Jade Skrevet 27. februar 2010 #2 Skrevet 27. februar 2010 Jeg er ikke noe ekspert på noen av merkene. Men hudpleiere anbefaler gjerne produkter de selger selv. Det er jo naturlig, siden de vet mer om de produktene + at de tjener penger på at du kjøper hos dem. Om det ene merket er bedre enn det andre for deg, vet jeg ikke. Jeg synes du skal be om vareprøver på begge merkene før du bestemmer deg og kjøper store størrelser. De koster trossalt veldig mye, selv på utenlandske nettbutikker.
L@dy Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2010 Jeg er ikke noe ekspert på noen av merkene. Men hudpleiere anbefaler gjerne produkter de selger selv. Det er jo naturlig, siden de vet mer om de produktene + at de tjener penger på at du kjøper hos dem. Om det ene merket er bedre enn det andre for deg, vet jeg ikke. Jeg synes du skal be om vareprøver på begge merkene før du bestemmer deg og kjøper store størrelser. De koster trossalt veldig mye, selv på utenlandske nettbutikker. Jeg var innom ett sted i dag og spurte, men det var ingen hudpleier der da, men jeg snakket med en annen og fikk prøver på Dermalogica da, hadde ikke på MD. Er vel ikke så veldig mye klokere, men er nok uansett bare til å prøve.
Vulpes Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Jeg har kun prøvd MD Formulations, samt en liten prøve på en solkrem fra Dermalogica. Så Dermalogica-produktene kan jeg så og si ingenting om. Men inntrykket mitt etter diverse hudpleiediskusjoner på nettet er at en større prosent er fornøyd med MD Formulations enn med Dermalogica.
Gjest Vampen Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 Jeg liker MD veldig godt. Jeg vet også det er mange som er fornøyd med Dermalogica, men huden min tåler det ikke i det hele tatt. Så for min del er MD (og Decleor) det beste.
mari4ever Skrevet 28. februar 2010 #7 Skrevet 28. februar 2010 Jeg var innom ett sted i dag og spurte, men det var ingen hudpleier der da, men jeg snakket med en annen og fikk prøver på Dermalogica da, hadde ikke på MD. Er vel ikke så veldig mye klokere, men er nok uansett bare til å prøve. Mitt tips er å prøve Declèor eller Babor. Hvis du går innom en dag å ber hudpleieren din skrive ned hvilke produkter du trenger. alfa omega er: Rens serum ( trenger ned i lærhuden, der huden jobber oppover til overhuden og får næring og fornyelse, skal brukes under dagkremen) peeling som brukes 1-2 ganger i uken Øyekrem Dagkrem Nattkrem hvis du lurer på produkter, send en mail til meg:) klem fra ei som tar hudpleie utdanning:)
Gjest Stavangermamma78 Skrevet 6. april 2010 #8 Skrevet 6. april 2010 Jeg synes Dermalogica er helt fantastisk Men så har jeg ikke prøvd MD da...
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. april 2010 #9 Skrevet 6. april 2010 Er ikke det normalt å få et hefte eller ark hvor hudpleieren krysser av hvilken type produkter man burde bruke (ikke nødvendigvis spesifikke merker, men hvilken konsistens og til hvilket formål)? Det har jeg alltid fått.
Frua Skrevet 6. april 2010 #10 Skrevet 6. april 2010 MD vil nok vise bedre og raskere resultater enn Dermalogica. Har testet begge merker og dette er min erfaring
Honesty Skrevet 6. april 2010 #11 Skrevet 6. april 2010 Hvorfor ikke kombinere de to? Du kan bruke rens og serum fra MD Formulations, og fuktighetskrem fra Dermalogica. Da får du det beste fra to verdener.
Skylines Skrevet 6. april 2010 #12 Skrevet 6. april 2010 Tror ikke MD har prøver. Ellers er jeg enig i at MD gir raskere resultat, mens Dermalogica er fint som vedlikehold.
Jumpforjoy Skrevet 8. april 2010 #13 Skrevet 8. april 2010 Skulle kjøpe Md fuktighetskrem og rens i dag, men fikk foreslått Exuviance i stedet. Endte opp med å kjøpe dette merket, da det ble sagt at det ga kjappere resultater, og var rimeligere. Visstnok har dette merket patent på fruktsyra(?) Md bruker i sine produkter. Er det noen som har vært borti merket og har noen erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå