Gjest Gjest_Hedda_* Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Er det noen som kan fortelle litt om sine erfaringer på godt og vondt med Valencia som reisemål?
Gjest Gjest_kaja_* Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Er det noen som kan fortelle litt om sine erfaringer på godt og vondt med Valencia som reisemål? Jeg har ikke vært der men så et program om stedet på Travel Channel.. det så helt fantastisk ut!!! Har vurdert tur dit delv da jeg begynner å bli lei Barcelona..
Gjest Gjest_Bettina_* Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Jeg har vært der! Var så heldig å få tak i flybilletter til langt under tusenlappen med SAS, men nå har de dessverre lagt ned ruta. Det går en flere kilometer lang park gjennom byen og den ender i museumsområdet (som jeg akkurat nå ikke husker hva heter). Men der tilbrakte vi iallfall en hel dag bl.a. på et kjempespennende interaktivt museum og etterpå på delfinshow. Valencia har også en nydelig gamle-by hvor du kan besøke katedralen hvor de oppbevarer den hellige gral. Det er kort vei (15 min. kjøring) til en flott strand. Er du interessert i shopping, er spesielt utvalget av kjoler og sko stort. Og noe som overrasket meg stort i forhold til at det er en europeisk storby var det lave prisnivået på f.eks. mat og taxi. Så byen er absolutt verdt et besøk!
Gjest padawan Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 jeg har vært der og jeg elsket byen. jeg skrev om det på hjemmesiden min og du kan lese det jeg skrev her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå