Gå til innhold

Fine hverdagskjoler?

Sissan

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter fine hverdagskjoler til jobb og litt fritid nå på senvinteren/våren.

Syns ikke jeg finner annet enn tunikaer - jeg vil ha ordentlig kjole, ikke med paljetter og stæsj, til rett over kneet. Jeg er glad i f.eks. Tulip og Tatamo sitt snitt, men det er for dyrt å kjøpe mange kjoler derfra. Finnes det noe annet der ute? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte noen kjoler på salg hos Sandwich tidligere i vinter, uten ermer. Er godt fornøyd med dem, men en bør nesten ha noe langt under da de er litt gjennomsiktige. Kan uansett være verdt å se innom butikken (vet ikke om det er mange egne Sandwich-butikker, men i hvert fall en på GlasMagasinet ved Stortorget i Oslo). Ellers kjøpte jeg en annen ermeløs i Sonia Rykiel-kolleksjonen til H&M, kan hende det er flere igjen. Denne er ganske vid, så ikke akkurat fasongsydd snitt. Odd Molly har hatt noen fine, men de er jo også dyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Indiska har mange søte kjoler, både de tykkere variantene som er strikket, og tynnere mer lette kjoler i alle former og typer :) God pris også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg kjøpte masse hverdagskjoler i vinterstoff fra www.modcloth.com

der har de sjokkmange fine sommerkjoler også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gode tips. Tar gjerne flere :-)

Skal nok bestille fra Alveskogen tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest huldre
Takk for gode tips. Tar gjerne flere :-)

Skal nok bestille fra Alveskogen tror jeg.

Må seie at det styggaste eg ser eg barneklær med hjarter på vaksne damer...

Og er ikkje Alveskogen berre rip-off frå Tullin & Tatamo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er som baken, huldre. Og hvem som kopierer hvem aner man ikke, de har holdt på i noen år begge to. Til syvende og sist er det meste man finner i butikker kopier av noe andre har laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Synes mange av kjolene så pene og utrolig behagelige ut, dog gjerne uten de hjertene. Man kan kanskje velge å bestille uten applikasjoner? Men jeg måtte le litt av brudekjolene.. så ut som badekåper. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barneklær på voksne er ikke så fint. Men jeg er glad i hjerter på klær. Ville nok ikke hatt det på en sånn alveskog-kjole.

Og om det er rip-off (betyr det kopi?) fra Tulip og Tatamo, er det helt ok. Jeg har et par kjoler fra dem, men de koster opp mot 4 000 kroner stykket (MED hjerter), og jeg er på jakt etter noe rimeligere som jeg kan bruke mer til hverdags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...