Sissan Skrevet 26. februar 2010 #1 Del Skrevet 26. februar 2010 Er på jakt etter fine hverdagskjoler til jobb og litt fritid nå på senvinteren/våren. Syns ikke jeg finner annet enn tunikaer - jeg vil ha ordentlig kjole, ikke med paljetter og stæsj, til rett over kneet. Jeg er glad i f.eks. Tulip og Tatamo sitt snitt, men det er for dyrt å kjøpe mange kjoler derfra. Finnes det noe annet der ute? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2010 #2 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg kjøpte noen kjoler på salg hos Sandwich tidligere i vinter, uten ermer. Er godt fornøyd med dem, men en bør nesten ha noe langt under da de er litt gjennomsiktige. Kan uansett være verdt å se innom butikken (vet ikke om det er mange egne Sandwich-butikker, men i hvert fall en på GlasMagasinet ved Stortorget i Oslo). Ellers kjøpte jeg en annen ermeløs i Sonia Rykiel-kolleksjonen til H&M, kan hende det er flere igjen. Denne er ganske vid, så ikke akkurat fasongsydd snitt. Odd Molly har hatt noen fine, men de er jo også dyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 27. februar 2010 #3 Del Skrevet 27. februar 2010 Alveskogen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 28. februar 2010 #4 Del Skrevet 28. februar 2010 Indiska har mange søte kjoler, både de tykkere variantene som er strikket, og tynnere mer lette kjoler i alle former og typer God pris også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chan Skrevet 1. mars 2010 #5 Del Skrevet 1. mars 2010 Bare innom for å legge tråden til "mine innlegg". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 1. mars 2010 #6 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg kjøpte masse hverdagskjoler i vinterstoff fra www.modcloth.com der har de sjokkmange fine sommerkjoler også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedFox81 Skrevet 1. mars 2010 #7 Del Skrevet 1. mars 2010 Ja, det var mye fint på modcloth... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #8 Del Skrevet 2. mars 2010 Takk for gode tips. Tar gjerne flere :-) Skal nok bestille fra Alveskogen tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest huldre Skrevet 7. mars 2010 #9 Del Skrevet 7. mars 2010 Takk for gode tips. Tar gjerne flere :-) Skal nok bestille fra Alveskogen tror jeg. Må seie at det styggaste eg ser eg barneklær med hjarter på vaksne damer... Og er ikkje Alveskogen berre rip-off frå Tullin & Tatamo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 7. mars 2010 #10 Del Skrevet 7. mars 2010 Smaken er som baken, huldre. Og hvem som kopierer hvem aner man ikke, de har holdt på i noen år begge to. Til syvende og sist er det meste man finner i butikker kopier av noe andre har laget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #11 Del Skrevet 7. mars 2010 Må seie at det styggaste eg ser eg barneklær med hjarter på vaksne damer... Og er ikkje Alveskogen berre rip-off frå Tullin & Tatamo? Synes mange av kjolene så pene og utrolig behagelige ut, dog gjerne uten de hjertene. Man kan kanskje velge å bestille uten applikasjoner? Men jeg måtte le litt av brudekjolene.. så ut som badekåper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #12 Del Skrevet 7. mars 2010 Må seie at det styggaste eg ser eg barneklær med hjarter på vaksne damer... Og er ikkje Alveskogen berre rip-off frå Tullin & Tatamo? Barneklær på voksne er ikke så fint. Men jeg er glad i hjerter på klær. Ville nok ikke hatt det på en sånn alveskog-kjole. Og om det er rip-off (betyr det kopi?) fra Tulip og Tatamo, er det helt ok. Jeg har et par kjoler fra dem, men de koster opp mot 4 000 kroner stykket (MED hjerter), og jeg er på jakt etter noe rimeligere som jeg kan bruke mer til hverdags. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trude.lutt Skrevet 9. mars 2010 #13 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Hva med NoaNoa? Endret 10. mars 2010 av trude.lutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 9. mars 2010 #14 Del Skrevet 9. mars 2010 Wearhouse har mye, men smått. Jeg er str 42, og får ikke på meg alt nei. Engelsk vettu.... Wearhouse H&M er ik bra kvalitet og ofte tynne stoffer som forandrer seg raskt, men men H&M netshop OASIS har oxo mye bra; se her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå