Gå til innhold

Si meg, hvilke planer har du for i morgen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I morgen skal jeg sitte på sofaen og se på OL med sportsfriken av en kjæreste jeg har. Etter å ha vært en tur i byen og kjøpt noen nye fat :)

Gjest Gjest_Mia_*
Skrevet

God frokost med avisa på kjøkkenbordet

Så ut på ski i fjellet

Hjem å lage hjemmelaget italiensk pizza

Sige ned i sofanen med god film og pizza

Å så er det natta :-)

Du da Kjetil S?

Skrevet
God frokost med avisa på kjøkkenbordet

Så ut på ski i fjellet

Hjem å lage hjemmelaget italiensk pizza

Sige ned i sofanen med god film og pizza

Å så er det natta :-)

Du da Kjetil S?

Jeg skal sove lenge, jeg...

...beklageligvis helt alene, som vanlig...

Og handle, så klart. Kanskje klippe meg,hvem vet...

...ellers så har jeg ingen planer i det hele tatt...

:-)

Skrevet

Kjøre til Levanger og besøke familie og være på martna ;) så skal jeg på fest med venninner på kvelden :)

Skrevet

Imorgen skal jeg prøøøve å sove lenge(dvs; lenger enn til klokka er 09.00:).. Så, senere, rett før butikkene stenger ca kl. 15, skal jeg ut å kjøre blomster... Så.... hmm, kanskje lakke litt treprodukter, eller bare slenge meg på sofaen å slappe av å se film, etter å ha ordna i stand en eller annen god middag:):)

Skrevet

I morgen (blir jo søndag da) skal jeg sove til jeg våkner av meg selv, men det spørs om ikke jeg likevel blir vekket av min hund som må ut :fnise: Lov å håpe iallefall.

Så skal vi nok ut alle sammen, meg og sambo, bikkja og ilderen. Ikke langt, men ut i hagen. Leke litt, kaste pinner etc også må vi måke en del som vi ikke har orket å gjøre i dag.

Etter det så skal jeg logge meg på WoW, for vi skal raide ICC som vanlig på søndager.

Når vi er ferdige der, så kommer jeg til å lage hjemmelagede hamburgere, slenge oss ned i sofaen og se en god film :)

Skrevet

Skal sette meg på fly som tar meg til Oslo, og så på et tog som tar meg til folkehøgskolen. Om jeg overlever turen - gudene veit hva som skjer etterpå, jeg aner ikke.

Skrevet

Vaske huset, betale regninger...:P Får besøk i morgen ;)

Gjest sue84
Skrevet

jeg skal ta meg et bad på hotellet, spise god frukost.

dra til tannlege og få meg vampyrtenner, så shoppe litt..

så skal jeg på spa og teste gjørmebad :)

Gjest Gjest_sarah_*
Skrevet

Jeg skal sove til kl 13 ca (er på nattevakt), så skal jeg tusle en tur med hundene i skogen og deretter rengjøre leiligheten :)

Etter det igjen skal jeg lage middag og bare slappe av og legge meg tidlig (skal snu døgnet tilbake til normalt igjen etter nattevaktsperiode)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...