philippa starck Skrevet 8. september 2003 #1 Del Skrevet 8. september 2003 Husker jeg engang leste en artikkel i et blad der tre jenter viste frem garderoben sin. Så regnet de over hva de respektive garderobene var verdt. En jente kjørte loppis-stil og hadde klær for 10 000,- men sen annen var skikkelig eksklusiv og hadde klær for ufattelig mye mer hengende i skapet. Noen som husker artikkelen? Hvor mye er DERES garderobe verd? (tør vi å regne etter....?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 8. september 2003 #2 Del Skrevet 8. september 2003 NEI det tør jeg ikke. mindre enn cd-samlinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soria Skrevet 8. september 2003 #3 Del Skrevet 8. september 2003 Det er ikke rare greiene i min garderobe så det er ikke verdt å regne sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. september 2003 #4 Del Skrevet 8. september 2003 Gidder ikke er vel mer riktig enn tør ikke.... Husker at jeg for noen år siden var hos en forsikringsmann, han antok sånn ca hvor mye en vanlig garderobe var verdt. Husker ikke beløpet nå, men det var mye. Kanskje jeg skal regne ut likevel - jeg som syntes at jeg ikke kjøper så mye klær hadde kanskje blitt overrasket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 9. september 2003 #5 Del Skrevet 9. september 2003 opptatt av penger du, philippa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 9. september 2003 #6 Del Skrevet 9. september 2003 Jeg tror det er mange flere tusen enn vi tror i hvert fall. (har litt erfaring fra utregning av innbo fra en kort karriere som forsikringsselger). Ikke tenk på om klærne er gamle eller nye - men at alt som er der skal erstattes med noe nytt. Bare undertøy vil jo koste på tusenvis. Og jeg har forholdsvis rimelige bh-er. Så er det alle toppene. Sportssokkene - jeansene - bunaden - kjolene... joda, jeg ville ikke akspetert mindre enn 20'-30' for dette - og da kommer bunad og minst en kjole utenom. Og jeg har aldri noe å haaaaa på meg.... Og VB - hva har det med saken å gjøre da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 9. september 2003 #7 Del Skrevet 9. september 2003 Tja... verdt og verdt. Hadde jeg måttet erstatte garderoben min slik Tusenfryd beskriver, måtte jeg nok ut med godt over 50 000 (først og fremst pga bunad). Men bortsett fra bunaden, synker jo alle plagg i verdi til nærmest null med en gang man har brukt det en gang. Så skulle jeg ha solgt garderoben min, hadde jeg ikke fått mye for noen av plaggene bortsett fra bunaden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 9. september 2003 #8 Del Skrevet 9. september 2003 topper: ca 15000 bukser: ca 6000 gensere/jakker/cardigans: ca 5000 ytterjakker: ca 10000 undertøy: ca 12000 til sammen : ca 48000 og det uten sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. september 2003 #9 Del Skrevet 9. september 2003 Her vil jeg unektelig komme heldig ut... I garderoben min henger nemlig en brudekjole til i underkant av 20.000, en bunad til ca 15.000 og en Versacekjole til gud-vet-hvor-mye. Så disse her drar jo kraftig opp da. Resten er ikke så mye å skryte av. Klærne mine ligger i priskategori "Sand", så altså ikke veldig eksklusivt. Noen få ting som drar opp, men ikke mye. Totalt? Har ikke peiling jeg altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 9. september 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 9. september 2003 opptatt av penger du' date=' philippa?[/quote'] Ikke så veldig, LilleBråk. Why? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå