Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frustrert nå altså. I begynnelsen av vårt forhold, var det mer enn nok kyssing, men nå for noen mnd sider har jeg merket at han prøver å unngå det.. Jeg har måtte spørre han for å få et kyss eller to! Har prøvd å snakke med han om dette her, og eneste han sier er at han ikke liker det lenger! Det skulle da bare mangle at kjærester likte å kysse hverandre, eller er det bare jeg som tar feil?

Vi har det ellers utrolig bra og det er ingenting å klage på. Utenom dette da. Er bare bekymret over at han ikke liker noe jeg virkelig ELSKER. Jeg setter det like høyt som sex, og er så frustrert over at han ikke liker det noe særlig. Hva skal jeg gjøre..

Noen andre med lignende opplevelser? Krever jeg rett og slett for mye, eller er han på villspor?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

Liker ikke å kysse jeg heller, uten at jeg helt kan sette fingeren på det. Liker godt å kose, klemme og sex, men akkurat kyssing føler jeg blir for intimt. Noe som er veldig rart egentlig. Elsker mannen min, men liker rett og slett ikke kysse, har aldri gjort det.

Gjest Gjest_lille meg_*
Skrevet

Kjenner meg veldig godt igjen! Jeg elsker å kysse og kline, og i begynnelsen av forholdet var typen med på saken, men etterhvert merka jeg at han trakk seg litt unna når det kom til den biten. Jeg trodde først at han ikke likte meg lenger, og ble faktisk lei meg og fortvilt; det er jo så godt! (Selv om han ikke var verdens beste kysser :) ) Men etter å ha spurt ham rett ut så kom det fram at han faktisk ikke liker kyssing/klining. Sad but true. Han smeller til med litt klining i heftige stunder, hehe, men ellers er det lite av det. Og nå savner jeg det egentlig ikke så mye lenger heller :)

Skrevet

Huffda, det var ikke noe hyggelig.

Kanskje dere ikke matcher hverandre kyssemessig?

Jeg likte ikke å kysse og kline før jeg fikk min nåværende kjæreste. Det bare gav meg ingenting. Mens nå, vet jeg ikke helt hvordan jeg skulle klart meg uten. Jeg elsker det. Jeg visste ikke hvor godt det var før kjæresten min kysset meg skikkelig, som ingen andre før.

Skrevet
Huffda, det var ikke noe hyggelig.

Kanskje dere ikke matcher hverandre kyssemessig?

Jeg likte ikke å kysse og kline før jeg fikk min nåværende kjæreste. Det bare gav meg ingenting. Mens nå, vet jeg ikke helt hvordan jeg skulle klart meg uten. Jeg elsker det. Jeg visste ikke hvor godt det var før kjæresten min kysset meg skikkelig, som ingen andre før.

Signerer!

Det kommer veldig an på fyren, merker jeg. Noen mannfolk jeg har kyssa, har ikke gitt meg noe som helst. Mens andre kan jeg rett og slett ikke få nok av. Jeg tror det beste man kan gjøre er å snakke om det. Hva er det som gjør at man ikke liker det... Som regel er det "lett å fikse."

Skrevet

Eksen likte ikke å kysse, og det var real nedtur de gangene han prøvde. Stramme lepper, spiss tunge...Glad det ble slutt! Neste gang skal jeg ha en fyr som er like god til å kline som første typen. Han kyssa som en gud!!

Gjest Gjest_gullet_*
Skrevet

Gutten min liker ikke å kysse rett og slett fordi han blir veldig opphisset av det.

Vi har vært sammen i seks år nå, og det er sånn fortsatt.

Jeg spurte han nemlig da vi hadde vært sammen i noen mnd, om hvorfor han alltid unngikk å kysse meg. Og han inrømte noe flau at han fikk ereksjon av kyssing, og at han ikke syntes det var så ok bestandig.

Derfor liker han ikke å kysse, annet enn når vi har tenkt å ta det skrittet videre at ereksjon passer fint... :fnise:

Og det kan jo hende at det er sånn for flere enn ham?

Skrevet

Mannen min liker ikke å kysse. Hvorfor vet jeg ikke, han kan ikke helt forklare det.

I starten savnet jeg det veldig, men etter flere år har jeg blitt vant til det og nå ønsker ikke jeg å kysse heller.

Gjest Gjest_Akershus_*
Skrevet

Jeg er mann, men har samme problemet. Altså at kjæresten ikke liker å kysse.

Hun unngår det, snur seg bort eller kniper leppene sammen så det bare blir en kort berøring med harde lepper. Ikke har det noe med hvor lenge siden tannpuss å gjøre heller. Hun er sånn bestandig.

Jeg liker å kysse og det er helt naturlig for meg å kysse kjæresten min som jeg elsker. Føler meg avvist og synes det er ganske leit.

Skrevet

Jeg liker normalt å kysse. Men med mannen min gjør jeg det sjelden, rett og slett fordi han ikke er noen god kysser...

Dersom han vil kysse under sex, blir jeg rett og slett bare irritert og distrahert :(

Gjest brutal_mann
Skrevet

Han liker deg rett og slett ikke lenger.

Gjest Gjest_Lala_*
Skrevet

Typen min liker heller ikke å kysse, det er litt synd for han er veldig flink! Nå når jeg gjerne vil kysse litt overdriver han voldsomt og slikker omtrent hele ansiktet mitt(noe som gjør meg både forbanna og såret på en gang).

Gjest Gjest
Skrevet
Gutten min liker ikke å kysse rett og slett fordi han blir veldig opphisset av det.

Vi har vært sammen i seks år nå, og det er sånn fortsatt.

Jeg spurte han nemlig da vi hadde vært sammen i noen mnd, om hvorfor han alltid unngikk å kysse meg. Og han inrømte noe flau at han fikk ereksjon av kyssing, og at han ikke syntes det var så ok bestandig.

Derfor liker han ikke å kysse, annet enn når vi har tenkt å ta det skrittet videre at ereksjon passer fint... :fnise:

Og det kan jo hende at det er sånn for flere enn ham?

Sånn er det her også! Hehe

Gjest Gjest
Skrevet
Frustrert nå altså. I begynnelsen av vårt forhold, var det mer enn nok kyssing, men nå for noen mnd sider har jeg merket at han prøver å unngå det.. Jeg har måtte spørre han for å få et kyss eller to! Har prøvd å snakke med han om dette her, og eneste han sier er at han ikke liker det lenger! Det skulle da bare mangle at kjærester likte å kysse hverandre, eller er det bare jeg som tar feil?

Vi har det ellers utrolig bra og det er ingenting å klage på. Utenom dette da. Er bare bekymret over at han ikke liker noe jeg virkelig ELSKER. Jeg setter det like høyt som sex, og er så frustrert over at han ikke liker det noe særlig. Hva skal jeg gjøre..

Noen andre med lignende opplevelser? Krever jeg rett og slett for mye, eller er han på villspor?

jeg likte ikke noe særlig å kysse da jeg var sammen med eksen. Han var ingen spesielt god kysser.

Nå har jeg ny kjæreste som virkelig kysser som en drøm. Så nå elsker jeg det. Jeg forstår godt at du synes det er leit. Har ingen råd å gi, annet enn at dere bør snakke litt om det.

Gjest Gjest_linemor_*
Skrevet
Jeg er mann, men har samme problemet. Altså at kjæresten ikke liker å kysse.

Hun unngår det, snur seg bort eller kniper leppene sammen så det bare blir en kort berøring med harde lepper. Ikke har det noe med hvor lenge siden tannpuss å gjøre heller. Hun er sånn bestandig.

Jeg liker å kysse og det er helt naturlig for meg å kysse kjæresten min som jeg elsker. Føler meg avvist og synes det er ganske leit.

Sånn ville jeg også ha følt det. Kyssing er en kjærlighetshandling og det er kjempevondt å bli avvist. Ikke alle menn er så glade i å kysse. Jeg har flere venninner som klager over det! Men vi jenter elsker jo å bli kysset! I hvertfall de fleste av oss. Du må snakke med henne!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg likte ikke å kysse eksen - han var ingen god kysser og han tok ingen hint... å kysse er en kunst, og det er som med dårlig sex, skikkelig turn-off om det er dårlig. Jeg turde aldri å si det til ham fordi jeg ikke ville såre ham. Om du tør, ville jeg tatt det opp med ham på en måte som gjør at han ikke er redd for å åpne seg.

Skrevet

Dette er kanskje et litt kjipt svar, men jeg skriver det likevel. Jeg og typen kysset og klinte masse i begynnelsen av forholdet vårt, da vi var stormforelsket. Det er noen år siden, og når forelskelsen gikk "over", så syns jeg ikke det var så digg å kline med han lenger, fordi jeg oppdaget at jeg ikke syns han smaker så godt. OPS, vi er gift og har det fantastisk. Håper han ikke leser det her og skjønner det er meg.

Skrevet

ok så jeg er ikke den eneste som opplever dette, det er jo en liten trøst. Jeg har prøvd å snakke med han om det..forklart han hvor mye det betyr for meg..men etter en stund er det glemt. Jeg ser at han ikke nyter det heller..han prøver å unngå det, og det gjør meg så vondt:(

Iblant sier han at det er fordi at han bli opphisset..men jeg lurer på om det er enda en unnskylding for å ikke kysse..

Skrevet

Jeg likte heller ikke å kysse før jeg traff noen som virkelig kunne kysse.

Du kan jo spørre han om det er noe med ånden din han finner problematisk eller om han ikke syns dere passer kyssemessig.

Gjest Gjest_hello_*
Skrevet

Kanskje du rett og slett har en forjævelig ånde, ts? Har opplevd å bli kysset av menn med stål-ånde, og det er mildt sagt veldig kvalmt. Du bør spørre ham rett ut, og kreve et ærlig svar på hvorfor han ikke lenger vil kysse deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...