Gå til innhold

Sjenert.. og redd for å bli avvist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg jobber på et senter, og det er en utrolig sjarmerende fyr i nabobutikken. Vi har god øyekontakt, og smiling.. Vi har ikke snakket noe sammen, uten små kjappe jobbrelaterte replikker i forbifarten. Jeg vet ingenting om han, men vil gjerne vite.. Man sier jo gjerne at det skader ikke spørre om en date, det verste er at man får et nei... Det verste for meg vil være å få et nei ( samt at alle guttene i nabobutikken snakker om det), og i tilegg har jeg enda mange måneder jobbing på samme sted... Kan bli litt ubehagelig tenker jeg..

Jeg får ofte høre at jeg er attraktiv , og sjarmerende.. men dårlig til å ta hint ( ved interesse hos motsatt kjønn)... Har opplevd flere ganger folk forteller meg i ettertid at de har vært interessert i meg, men aldri turt å gjort noe med det... Men jeg vet jo og at det betyr ikke at ALLE er interesserte i meg.

Hva bør jeg gjøre?? Hvordan kan jeg forsikre meg om at personen har et godt øye til meg? Jeg aner ikke om han er singel en gang :)

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Å finne ut om ein fyr er singel eller ikkje er vel piece of cake? Spør nokon av dei som jobbar saman med han, for eksempel. Eller få ei venninne til å sjekke forholda. Kan du ikkje alliere deg med nokon av dei andre kollegaene hans? Eit gammalt triks er jo å flørte med ein av dei andre...

Skrevet

Takk for svar ( på en ellers dårlig tråd... )

Jeg vet ikke helt om jeg tørr å spørre noen av de andre, de kjenner jo hverandre veldig godt og er gode kompiser. Det er hardt å være sjenert...

åå, hjelper det å flørte med noen av de andre?? Virkelig? Hvordan?

Flørting i form av kroppsspråk er jeg veldig god til, men det er med en gang jeg må SI noe ordene stokker seg om...

Gjest glem det
Skrevet

har bare en ting å si til deg. IKKE drit der du spiser! hvis du tenker på hvordan det gikk til H...... resten av tiden du jobber med han, så kan det bare skade deg. Prøv heller bare å være vennlig og la han komme til deg. hvis han ikke gjør det, så kan du jo bare prøve deg på en annen. og du virker ikke tiltaksløs, så tror ikke det skal være noe problem for deg. og siden du er attraktiv og sjarmerende så bør ikke det være vanskelig for deg å trekke folk.

Skrevet
Takk for svar ( på en ellers dårlig tråd... )

Jeg vet ikke helt om jeg tørr å spørre noen av de andre, de kjenner jo hverandre veldig godt og er gode kompiser. Det er hardt å være sjenert...

åå, hjelper det å flørte med noen av de andre?? Virkelig? Hvordan?

Flørting i form av kroppsspråk er jeg veldig god til, men det er med en gang jeg må SI noe ordene stokker seg om...

Jeg ville ikke fulgt rådet om å flørte med noen andre - hvordan i all verden skal han forstå at det er ham du er interessert i, da?! Poenget må vel være at du viser nettopp han det gjelder at du liker ham. Mange menn må ha det inn ganske direkte :)

Snakk med ham, dere kjenner til hverandre, så det er ikke noe rart om du stikker bort til ham og prater litt. La ham forstå at du liker ham, det finnes vel verre ting i verden enn det. Ta med en venninne som "støttekontakt" og møt ham litt tilfeldig dersom du har problemer med å prate til ham i starten.

Gjest womenwomen
Skrevet
Hei

Jeg jobber på et senter, og det er en utrolig sjarmerende fyr i nabobutikken. Vi har god øyekontakt, og smiling.. Vi har ikke snakket noe sammen, uten små kjappe jobbrelaterte replikker i forbifarten. Jeg vet ingenting om han, men vil gjerne vite.. Man sier jo gjerne at det skader ikke spørre om en date, det verste er at man får et nei... Det verste for meg vil være å få et nei ( samt at alle guttene i nabobutikken snakker om det), og i tilegg har jeg enda mange måneder jobbing på samme sted... Kan bli litt ubehagelig tenker jeg..

Jeg får ofte høre at jeg er attraktiv , og sjarmerende.. men dårlig til å ta hint ( ved interesse hos motsatt kjønn)... Har opplevd flere ganger folk forteller meg i ettertid at de har vært interessert i meg, men aldri turt å gjort noe med det... Men jeg vet jo og at det betyr ikke at ALLE er interesserte i meg.

Hva bør jeg gjøre?? Hvordan kan jeg forsikre meg om at personen har et godt øye til meg? Jeg aner ikke om han er singel en gang :)

Når det er kollega og du må se han på jobb i ettertid dersom du får avslag . Må du trå varsomt så dette ikke blir pinlig for deg på noen måte . Sørg for å ikke si det direkte, dette med daten men indirekte - så han ikke kan påstå at de har bedt han ut på date - men heller lure på om det virkelig var det du mente ? ??? Ja la han bli et spørsmålstegn og handle etter " instinktene sine " .Da har du redningsplanke ...dersom det viser seg at han ikke er interesert .Det viser seg fort .

Jeg ville eks spurt om han skal ut til helgen og hvor han går ? Når han er ute ? Ufarlig , utspørring ...he he hverdagslig prat .Og når jeg gikk.... så ville jeg sagt - håper de kommer ut eks lørdag - for da er JEG også der ...SMILE stort og vinke farvell ...Vær gjerne litt pyntet og pent kledd ... men ikke overdrevent . Og husk å SMILE , ØYENKONTAKT ....som hentyder at han er " veldig spesiell " for deg .

Så om han er intrisert - bør han møte opp ! De har invitert han - på en uforpliktende måte ...

Å han kan ikke takke hverken ja eller nei - der og da ....he he De beholder stoltheten og æren i behold .Selv om han ikke dukker opp : )

Hilsen WW

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...