Gå til innhold

Har du noen gang tatt kontakt med en du hadde et ONS med?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig!

Det gjør jeg jo hver gang ;)

Hvorfor ikke?

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Ja, og det resulterte i et 3 år langt forhold :gjeiper:

Gjest Gjest_Jente_*
Skrevet

Det har jeg. Fikk ikke svar.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Nei, men har blitt tatt kontakt med etter klining med mer eller mindre tilfeldige menn. Har kommet flere dater ut av dette.

Men hva mener andre om dette? Er det greit om jenta tar kontakt etter en one night stand/klining? Eller er det slik at mannen tar kontakt dersom han er interessert?

Skrevet

Haha...nei aldri! Det var jo ment å være for en gang. De ble tilfeldig valgt. Vil ikke ha forhold til en mann som ligger med meg første kvelden.

Nei...en kjæreste har jeg høyere standarder til!

Gjest for en tabbe
Skrevet
Haha...nei aldri! Det var jo ment å være for en gang. De ble tilfeldig valgt. Vil ikke ha forhold til en mann som ligger med meg første kvelden.

jeg f.eks hadde synes at det hadde vært helt fantastisk. ikke bare at hun vil dele alt med meg, men jeg kunne og fått sett hun uten sminke :gjeiper: . Og dessuten ville det tydet på ett sunt forhold hvis man vet at hun er kåt og gal ofte :gjeiper:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hm, dette forstår eg ikkje. Om du synest det er greit å ha ONS, stiller du då krav til at ein kjæreste skal ha høgare standard og ikkje ha ONS? Eller er det greit at du har ONS og greit at ein potensiell kjæreste har ONS, men i det ein treff kvarandre gjennom ein ONS er det dømt til å mislukkast?

Eg trur mange ONS er berre den eine kvelden og ikkje meir, men at ein av og til kan treffe nokon ein har god kjemi med også seinare. For meg ville det vere uaktuelt å ha ein ONS med nokon ein ikkje i utgongspunktet var tiltrukken av og hadde kjemi med. Og ser eigentleg ikkje problemet med å ta kontakt i ettertid om ein har lyst til det, den eine eller andre. Er det ikkje interesse eller kjemi finn ein jo det ut fort, og då slepp ein i alle fall å gå rundt og lure.

Skrevet

De har alltid tatt kontakt med meg etterpå :lur:

Jeg har jo ONS med menn jeg finner tiltrekkende, både fysisk og også på et mentalt plan. Et ONS kan godt bare være et ONS, men om kjemien er der - spesielt den seksuelle - så er jeg helt klart åpen for å møtes igjen (jeg foretrekker jo også faste partnere fremfor ONS). Da sier jeg det også før de forsvinner ut døra, vi utveksler nr og er enige om at suksessen må gjentas.

Jeg har fått tre gode, faste elskere ut av ONS og en kjæreste.

I utgangspunktet pleier jeg nok å bare tenke sex når jeg tar et ONS videre, men det går faktisk an å starte forhold slik og;)

• 2 uker senere...
Gjest Spirelill
Skrevet

Jeg har nettopp hatt en veldig rar opplevelse på akkurat det der. Hadde en ONS for over tre år siden. Det var forsåvidt en veldig bra natt, men vi hadde ikke noe kontakt etter det. Han la meg til som venn på Facebook året etterpå, og forrige uke fikk jeg en melding. Han lurte på hvordan det gikk. Etter et par utvekslinger spør han om vi skal møtes! SÅ til uken blir det date!

Men ellers er det ikke så mange ONS å snakke om, så jeg har ikke så mange andre erfaringer ;):kaffekopp:

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, men ingen langvarig kontakt.

Nr. 1 utbroderte om sin dårlige samvittighet og spurte om det gikk bra osv på Facebook. Ikke noe mer, utvekslet aldri nr en gang. Møtte han på fest noen uker etter, han overså meg:p

Nr. 2 skrev også melding på Facebook, en del frem og tilbake, men bare den ene kvelden. Snakket sammen når vi har møtts på fest siden, men bare vennskapelig. Han prøvde få meg med på nach sist, men jeg stakk. (hvis ikke hadde han muligens prøvd seg på en 2.nightstand:p)

Nr. 3 skrev jeg sms med i en liten periode og møtte noen ganger til (ikke date, men bare sex)

Tror jeg hadde blitt litt skuffet om jeg hørte 0 fra han etterpå, hadde blitt glad for å bli invitert på date (ligger ikke med noen jeg ikke ville datet liksom), men bør vel ikke forvente det... Syns det er trist om ONS automatisk skal bety null kontakt etterpå.

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Jeg er mann og lurer på hva jeg skal foreslå å finne på en ei tidligere ONS?

Hva er vanlig å finne på: Spise, kino, sex???

Har jo selvfølgelig lyst til å pule henne igjen men kanskje litt drøy å foreslå dette?

Hvordan skal jeg oppføre me når jeg treffer henne? Skal jeg f.eks kysse henne?

Eller hva synes dere?

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er mann og lurer på hva jeg skal foreslå å finne på en ei tidligere ONS?

Hva er vanlig å finne på: Spise, kino, sex???

Har jo selvfølgelig lyst til å pule henne igjen men kanskje litt drøy å foreslå dette?

Hvordan skal jeg oppføre me når jeg treffer henne? Skal jeg f.eks kysse henne?

Eller hva synes dere?

Hvis du bare er interessert i å ha henne som en elskerinne, kan du kanskje spørre henne om hun vil bli med ut og ta en øl. Men hvis du er åpen for noe mer seriøst, kan du jo spørre om dere skal ta en kaffe en dag. Så får dere snakket litt.

Gjest Gjest
Skrevet
Hvis du bare er interessert i å ha henne som en elskerinne, kan du kanskje spørre henne om hun vil bli med ut og ta en øl. Men hvis du er åpen for noe mer seriøst, kan du jo spørre om dere skal ta en kaffe en dag. Så får dere snakket litt.

Er jenter stort sett intereset i å ha sex igjen med tidligere ons?

Skrevet

Dette varierer nok veldig fra jente til jente

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kan bare svare for meg selv, men ja er mitt svar. Jeg ligger ikke med noen jeg ikke finner tiltrekkende og da kan jeg godt gjorde flere ganger:) Med mindre det skjedde noe virkelig dumt i senga under ONS-en, men det har ikke jeg opplevd enda.

Gjest Stian, Stavanger
Skrevet

Hahaha...nei. Har aldri forhold i tankene med et ONS...har lavere krav til jentene på byen enn for forhold ;-)

Gjest Trajan
Skrevet

Nei

ONS er personer jeg har sex med ikke personer jeg ønsker og snakke med eller se igjen etter at jeg har fått det jeg ville ha fra de

Gjest Elijah
Skrevet
Nei

ONS er personer jeg har sex med ikke personer jeg ønsker og snakke med eller se igjen etter at jeg har fått det jeg ville ha fra de

Fortell mer om disse personene du har ONS med.

For meg hørest det utrolig merkelig ut å dele kroppen sin med et annet menneske, for deretter å finne fluktruter og gjøre sitt beste for å unngå ytterligere kontakt.

Er dette en slags spesiell fetisj som jeg ikke forstår?

Gjest Gjest
Skrevet
Er dette en slags spesiell fetisj som jeg ikke forstår?

Ja.

Det er ingen fetisj da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...