Gå til innhold

telefonsex

Fremhevede innlegg

Gjest usikker88
Skrevet

Hei! Kunne gjerne tenkt meg å hatt telefonsex med en gutt som er veldig klar for det. Han har hintet frem til det flere ganger, men jeg har holdt igjen fordi jeg er litt usikker! Redd for at det skal bli sikkelig pinlig når vi møtes!

Noen som har noe erfaringer, hva sier dere? Noe spesielt som får gutten sikkelig gira? Tips mottas med takk :)

Videoannonse
Annonse
Gjest rålfie
Skrevet
Hei! Kunne gjerne tenkt meg å hatt telefonsex med en gutt som er veldig klar for det. Han har hintet frem til det flere ganger, men jeg har holdt igjen fordi jeg er litt usikker! Redd for at det skal bli sikkelig pinlig når vi møtes!

Noen som har noe erfaringer, hva sier dere? Noe spesielt som får gutten sikkelig gira? Tips mottas med takk :)

Er dere venner, kjærester, omgangevenner eller nettvenner. Har dere møttes før, i så fall hvor mye/ofte?

At du skal klare å få en gutt gira, trenger du ikke å frykte. Menn er enkle slik :-)

Skrevet
Er dere venner, kjærester, omgangevenner eller nettvenner. Har dere møttes før, i så fall hvor mye/ofte?

At du skal klare å få en gutt gira, trenger du ikke å frykte. Menn er enkle slik :-)

Snakk for deg selv, du (hvis det er mann du er). Det er da mange menn som ikke helt passer med den gamle myten som du fyrer opp under. Nei, de er hverken homo eller impotente av den grunn, men det skal altså mye til før de blir skikkelig tent.

Gjest rålfie
Skrevet
Snakk for deg selv, du (hvis det er mann du er). Det er da mange menn som ikke helt passer med den gamle myten som du fyrer opp under. Nei, de er hverken homo eller impotente av den grunn, men det skal altså mye til før de blir skikkelig tent.

Jeg snakker om dette tilfellet.

Hvis du tar deg bryet med å lese startinlegget til TS, ser du at gutten maser/er veldig klar for telefonsex. Da tror jeg oppgaven er enkel.

Skrevet

Vi er nettvenner..men har møtt hverandre et par ganger, og vil også møtes noe i nærmeste framtid.

Gjest rålfie
Skrevet
Vi er nettvenner..men har møtt hverandre et par ganger, og vil også møtes noe i nærmeste framtid.

Det lureste er vel å treffes litt i virkeligheten først.

Skrevet

... vil du teste ut med en annen først kanskje, for å øve deg? :-)

Gjest Gjestulf
Skrevet

Hva som tenner han er det jo du som burde vite bedre en noen her, TS.

Om dere ikke allerede har gjort det, så snakk/skriv litt generelt om sex, opplevelser, erfaringer, drømmer, fantasier, preferanser.

Så gjelder det jo å plukke opp noen av de trådene når dere skal ha telefonsex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...