Gå til innhold

skriver med en på sukker

Gjest Feriejenta

Anbefalte innlegg

Gjest Feriejenta

Oki, jeg er på ferie. Før jeg dro på denne ferien hadde jeg skrevet med en fyr en stund, men vi hadde ikke møttes. Vi bestemte oss for å møtes like før jeg gikk på en planlagt ferie alene..Jeg trengte komme bort og ha litt alenetid.. har truffet mange hyggelige folk, og en som jeg har hengt sammen med MYE! Vi er litt småkjærester, holder hender og sover sammen, men jeg får meg ikke til å ha sex med han.. Hadde liksom bestemt meg for å 'holde' meg til jeg var i et seriøst forhold igjen (er ikke konservativ på området, men har liksom ikke samme gleden av å ha sex med noen jeg ikke er sammen med, og funnet ut at det er på tide å bli litt 'voksen' på det området..).

Jeg avklarte tidlig med denne ferieflørten at sex var ikke noe jeg ønsket, og at han ikke trengte bruke tid på meg dersom han ikke respekterte det. Det gjorde han, og vi har det bare masse gøy sammen. Han bor USA, så det er ikke aktuelt å bli sammen..Vil forsåvidt ikke heller..

Det rare er at her burde jeg bare kose meg glugg, ha masse bra sex og nyte livet. Men det er nesten litt dårlig samvittighet overfor min sukkerdate som er forestående at jeg holder meg. Vi skriver sammen ofte når jeg er på tur, og jeg referer til venner jeg henger sammen med, uten å nevne at der er en jeg henger mer sammen med..

Herregud, er jeg patetisk? jeg har vært på flere sukker dater som har floppet. Men det har ofte vært de jeg har hatt dårlig magefølelse for. Denne daten har jeg forventninger til, og ønsker derfor ikke ødelegge noe med å ha ferie sex nå, dessuten synes jeg flørten er fin å ha uten sex..

Men jeg har nesten dårlig samvittighet for at jeg ikke forteller dettte til min sukkermann.. tenk om det skulle bli full klaff liksom. Samtidig, så skylder jeg liksom ikke en fremmed mann noe før jeg har møtt han i det hele tatt...Jeg lyver ikke når jeg skriver til han, men jeg holder unna noen detaljer! Føler meg så råtten på en måte..

Er jeg helt borte i natten dere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Feriejenta

Rotete start. Jeg dro på ferie før vi fikk tid til å møtes, men planlegger å gjøre det når jeg kommer hjem..

Synes det hadde vært kjekt å høre deres synspunkter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva det er du ikke forteller? Har du sex med noen nå som du er på ferie? Hvis ikke så er det jo ikke noe å fortelle. Ingen grunn til å føle seg råtten. Dere er jo ikke sammen en gang. Kos deg på ferie :)

Men hvis du har lyst til å bli sammen med han når du kommer hjem i gjen, så burde du jo ikke pule noen der du er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg helt borte i natten dere???

Ja, det er du. Du har jo ikke møtt denne sukkermannen. Selvfølgelig skylder du han ikke noe. Men jeg skjønner ikke helt at du har så mye kontakt over meldinger med en mann du aldri har møtt. Kanskje tone det ned litt, og heller vente til du faktisk skal treffe han?

Jeg ville nå kost meg på ferie og hatt sex hvis jeg ønsket. Tenk deg om: Ville en mann tenkt som deg, og spart seg for en jente han aldri har møtt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...