Gjest Carleigh-Ann Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Jeg får stadig spørsmålet: hvorfor er en så flott jente som du singel? Du må slutte å være så kresen! Mitt svar er da: jeg er ikke så usikker på meg selv at jeg trenger en mann jeg Da blir det slutt på maset! Hva med dere andre, har dere noen bra svar til sånt?
Gjest Zienna Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Jeg får stadig spørsmålet: hvorfor er en så flott jente som du singel? Du må slutte å være så kresen! Mitt svar er da: jeg er ikke så usikker på meg selv at jeg trenger en mann jeg Da blir det slutt på maset! Hva med dere andre, har dere noen bra svar til sånt? Da jeg var singel fikk jeg hele tida vite at jeg kunne få hvem som helst. Jævla irriterende, spesielt siden jeg ikke trodde det. Til slutt sa jeg bare "Jammen, det er halve greia, jeg vil IKKE HA hvem som helst." Da ble det stille. En gang bestemora mi maste voldsomt, sa jeg at jeg skulle dra med meg den første jeg fant på Plata neste gang jeg kom i familieselskap. Utrolig nok nevnte hun ikke at jeg burde dra med meg en fyr mer.
Gjest Emmanuelle Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 (endret) Jeg sier bare jeg ikke er klar Får endel spørsmål på jobb og de fleste sier seg fornøyd med det svaret. Kan også legge til at jeg er ekstremt kresen. Jeg er ikke ei sånn som har mange korte forhold, blir jeg sammen med noen så tror jeg det skal vare livet ut. Naivt kanskje, men sånn erre bare Endret 26. februar 2010 av Emmanuelle
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Jeg er bare ærlig jeg, og sier at jeg ikke vet.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 Jeg får stadig spørsmålet: hvorfor er en så flott jente som du singel? Du må slutte å være så kresen! Mitt svar er da: jeg er ikke så usikker på meg selv at jeg trenger en mann jeg Jeg fikk også til stadighet kresen-beskyldningene og til slutt sprakk det for meg i en sosial sammenheng og jeg utbrøt at det tok jeg som en kompliment. Man blir ikke sammen med hvem som helst bare for å være i et forhold. Litt kvalitetsbevisst må det virkelig være lov å være. De ble stille da... Ok, litt pinlig stille, men jeg fikk stoppet maset en gang for alle
Sommersol Skrevet 26. februar 2010 #6 Skrevet 26. februar 2010 Det som til enhver tid er sannheten. For øyeblikket er det at det ikke er plass til noen mann i livet mitt nå. Har forøvig ei bestemor som er veldig bekymret for meg. Hun trodde kanskje jeg ikke pyntet meg nok
Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 26. februar 2010 #7 Skrevet 26. februar 2010 Jeg sier jeg ikke har funnet den rette jenta enda. Da blir det stille en stund. Og mye interessant padling.
Gjest ikke singel lenger Skrevet 26. februar 2010 #8 Skrevet 26. februar 2010 Jeg var helt ærlig og sa det som det var: Ingen av dem jeg ville ha, ville ha meg. Og de som ville ha meg, ville ikke jeg ha. Selvsagt må man være kresen. For meg gjaldt det jo muligens mannen jeg skulle dele resten av livet mitt med!
Daria Skrevet 26. februar 2010 #9 Skrevet 26. februar 2010 Det beste svaret jeg har hørt på det spørsmålet er -"Jeg har vel hatt flaks"
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 26. februar 2010 #10 Skrevet 26. februar 2010 Det beste svaret jeg har hørt på det spørsmålet er -"Jeg har vel hatt flaks" Hehe den var bra Her om dagen fikk jeg høre av en venninne: "men du må jo nesten ta de som vil ha deg!" eh,nei jeg MÅ ikke det, er jeg ikke interessert gidder jeg ikke kaste bort tid på en jeg syns er äcklig. Sant som en annen skrev over her, kvalitet før kvantitet!
Gjest glassen Skrevet 26. februar 2010 #11 Skrevet 26. februar 2010 Jeg får stadig spørsmålet: hvorfor er en så flott jente som du singel? Du må slutte å være så kresen! Mitt svar er da: jeg er ikke så usikker på meg selv at jeg trenger en mann jeg Da blir det slutt på maset! Hva med dere andre, har dere noen bra svar til sånt? enkelt og greit : jeg har ikke funnet den rette.
Gjest Gjest_boomboom_* Skrevet 27. februar 2010 #12 Skrevet 27. februar 2010 Har og fått sleng i meg fra kollegaer at jeg er kresen, men det er heller det at jeg ikke har draget. Min familie er ok med at jeg er singel, mer tid til å være onkel da. Men ikke alle menn er dumme, noen er ungkarer hehe.
Gjest Gjest_Stian_* Skrevet 27. februar 2010 #13 Skrevet 27. februar 2010 Har forøvig ei bestemor som er veldig bekymret for meg. Hun trodde kanskje jeg ikke pyntet meg nok Vel, det er viktig å ta seg bra ut, visste du ikke det? Du bør høre mer på din bestemor. Vi norske menn ser aldri fashionbevisste kvinner i dette landet som liker å pynte seg....det må vi til Italia og Spania for.
Sommersol Skrevet 27. februar 2010 #14 Skrevet 27. februar 2010 Vel, det er viktig å ta seg bra ut, visste du ikke det? Du bør høre mer på din bestemor. Vi norske menn ser aldri fashionbevisste kvinner i dette landet som liker å pynte seg....det må vi til Italia og Spania for. Hehe jeg tror nok kanskje ikke det ville vært i min favør hvis jeg pyntet meg slik min bestemor mener jeg bør gjøre. Og jeg tror heller ikke en mann som ønsker en veldig motebevist kvinne er den rette for meg anyway
Gjest brutal_mann Skrevet 27. februar 2010 #15 Skrevet 27. februar 2010 Jeg svarer som sant er, jeg er ikke akkurat noe å samle på
Cata Skrevet 27. februar 2010 #16 Skrevet 27. februar 2010 En gang bestemora mi maste voldsomt, sa jeg at jeg skulle dra med meg den første jeg fant på Plata neste gang jeg kom i familieselskap. Utrolig nok nevnte hun ikke at jeg burde dra med meg en fyr mer. Jeg pleier bare si at jeg ikke har funnet noen som egner seg for formålet. Har også brukt denne: "Ingen av dem jeg ville ha, ville ha meg. Og de som ville ha meg, ville ikke jeg ha." (siterer ordrett fra lenger opp i tråden- og tror jeg har brukt den temmelig ordrett også)
Gjest Diane Skrevet 27. februar 2010 #17 Skrevet 27. februar 2010 Har en familie som mente at jeg var altfor kresen fordi jeg ikke nøyer meg med ambisiøs, kjekk og seriøs. Heldigvis er de vanvittig overfladiske og opptatt av karriere og ambisjoner, så jeg vet nøyaktig hvilke knapper jeg skal trykke på for å få dem til å holde kjeft. Noen av de jeg har brukt med størst suksess er: "Jeg er for ambisiøs til å kaste bort tid på noe annet enn den store kjærligheten." "Etter at jeg slo opp med eksen, innså jeg seriøst hvor vanvittig deilig det er å bo for seg selv." Det som har skapt mest reaksjoner, var den gangen jeg sa at jeg vurderte å bli lesbisk, siden jeg ikke fant noen som jeg likte godt nok til å prøve å innlede noe seriøst med (på spøk, of course), men bestemoren min ringte visst mamma i flere dager etterpå og lurte på om det stemte...
sebra Skrevet 28. februar 2010 #18 Skrevet 28. februar 2010 jeg sier det som det er at det er ikke bare bare å finne noen heller akkurat.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #19 Skrevet 28. februar 2010 Jeg har tre standard svar for personlige spørsmål slik som dette. Hvis det er folk som jeg har et såpass nært forhold til at det er naturlig at de spør svarer jeg ærlig (i dette tilfelle at jeg ikke er klar for noe forhold). Hvis det er spørsmål, men som jeg ikke ønsker å "fornærme" (F.eks bekjente, kollegaer osv) sier jeg et eller annet på en "lett" måte ("nei, jeg aner ikke jeg" eller "har det altfor travelt akkurat nå"). Men hvis det er folk som jeg ikke har et spesielt nært forhold til, eller som jeg ikke trenger å forholde meg til i hverdagen, setter jeg en "høflig" grense med å spørre hvorfor de spør. Jeg synest nemlig ikke at naboen til bestemoren min som jeg tilfeldigvis treffer på gata har noe med mitt private liv. Hvis de ikke tar hintet og fortsetter å spør, spør jeg igjen men på en hardere måte "hvorfor i all verden er du så interessert i å vite dette?" Dette er overaskende effektivt (har aldri brukt det i denne sammenhengen, men har brukt det når det gjelder ting som inntekt, religion osv) Jeg er en person som liker å ha visse grenser. Selv spør jeg aldri folk om deres forhold eller mangel på sådann med mindre de er nære og personlige venner.
einna Skrevet 28. februar 2010 #20 Skrevet 28. februar 2010 Jeg hadde ikke særlig med kjærester i ungdomstida, fikk min første (og forhåpentligvis eneste) seriøse kjæreste som 21åring. Jeg svarte som sant var at jeg datet jo, men hadde ikke funnet en jeg syntes var interessant nok ennå. Dessuten sa jeg gjerne at jeg likte å være singel, og ikke hadde noe hastverk med og slå meg til ro. Høres kanskje standard ut, men jeg mente hvert ord! Jeg er glad jeg satte noen "standarder", og at jeg ventet. Vet med meg selv at jeg ikke har kjæreste kun for å ha noen, og at jeg fikk utvikle meg selvstendig før jeg ble så nær noen andre. ... Jeg syntes forresten det var veldig gøy å kysse frosker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå