Gjest Pet Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Jeg ser så godt som aldri på sport, men følger jo litt med på OL. Og jaggu er det en del det er behagelige å hvile blikket på blant de mannlige utøverne! Min siste oppdagelse er Magnus Moan og Thomas Ulsrud er jo temmelig vakker! Hvem er din favoritt-OLer rent utseendemessig?
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Axel og Marit. Ingen over ingen ved siden.
Gjest andrew Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 Jeg ser så godt som aldri på sport, men følger jo litt med på OL. Og jaggu er det en del det er behagelige å hvile blikket på blant de mannlige utøverne! Min siste oppdagelse er Magnus Moan og Thomas Ulsrud er jo temmelig vakker! Hvem er din favoritt-OLer rent utseendemessig? Skiskytterjenta Ann Kristin Flatland er digg
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Emil Hegle Svendsen, Ole Einar Bjørndalen og Thomas Ulsrud.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 Svindal er kjekk Ellers har jeg egentlig ikke lagt merke til noen, de er vel bare ikke min type (jeg synes Bjørndalen er søt og god, men virker litt kjedelig og ordentlig ) men har stor respekt for prestasjonene hans).
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2010 #8 Skrevet 27. februar 2010 Thomas Ulsrud og Tord Asle Gjerdalen.
Gjest Gjest_Christine_* Skrevet 27. februar 2010 #9 Skrevet 27. februar 2010 Thomas Ulsrud og Aksel Lund Svindal
Mohini Skrevet 27. februar 2010 #11 Skrevet 27. februar 2010 Emil Hegle Svendsen og Ole Einar Bjørndalen! :rødme:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå