Just-A-Girl Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 X'n slutt for 5 uker siden, holder på å får seg ny dame virker det som. Det er så vondt! GUD så vondt.... Er kvalm, så sinnsykt kvalm av tanken.. Hvordan takle dette? Hvordan i alle dager skal jeg takle dette? Tanken på han i seng med henne, tanken på at han holder rundt henne, tanken på at han sier han er glad i henne, gjør meg så kvalm, og det gjør så vondt...
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 X'n slutt for 5 uker siden, holder på å får seg ny dame virker det som. Det er så vondt! GUD så vondt.... Er kvalm, så sinnsykt kvalm av tanken.. Hvordan takle dette? Hvordan i alle dager skal jeg takle dette? Tanken på han i seng med henne, tanken på at han holder rundt henne, tanken på at han sier han er glad i henne, gjør meg så kvalm, og det gjør så vondt... Huff.. stakkar deg. Skjønner deg godt. Alt dette var jo før forbeholdt deg. Du er tydeligvis den som er forlatt og fremdeles elsker eks'n din, så klart det sårer noe utrolig. Er neste som utroskap, men her har du ingen rettigheter eller lov til å si noe pga at det er slutt! Kan ikke gi deg noen gode råd heller. Dette tar kun tid. Eneste er vel å prøve å distansere deg, og holde deg minst mulig oppdatert på hva eks'n gjør... Lykke til..
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 X'n slutt for 5 uker siden, holder på å får seg ny dame virker det som. Det er så vondt! GUD så vondt.... Er kvalm, så sinnsykt kvalm av tanken.. Hvordan takle dette? Hvordan i alle dager skal jeg takle dette? Tanken på han i seng med henne, tanken på at han holder rundt henne, tanken på at han sier han er glad i henne, gjr meg så kvalm, og det gjør så vondt... Jeg får vondt av å lese dette. Men dette går bra, og husk at du har lov til å føle som du gjør, få det ut! Ikke glem at ditt liv også går videre, og at du har masse fantastiske opplevelser som venter deg i fremtiden. Jeg sender deg en god klem!
superior Skrevet 27. februar 2010 #7 Skrevet 27. februar 2010 Trøst deg med at følelsen blir bedre etterhvert. Men finnes det virkelig noen som ikke reagerer på en eller annen måte når exen finner seg ny partner da..?
addict Skrevet 27. februar 2010 #8 Skrevet 27. februar 2010 I didn't. Men det var jo jeg som slo opp og fikk meg ny kjæreste rimelig fort, så. Var liksom over han før jeg slo opp.. Men det er jo en helt annen sak. Føler utrolig med deg TS!! Det må gjøre vondt
Tulle Skrevet 27. februar 2010 #9 Skrevet 27. februar 2010 Åh, hvor jeg kjenner meg igjen. Been there, done that. En klem skal du hvertfall få! Vet hvor liten trøst det er her og nå når folk sier at det går over, men det gjør det.. Tenk som så hvorfor det ble slutt, og trekk frem alle negative sider ved ham. Da blir det ofte bedre..
Just-A-Girl Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 27. februar 2010 Tuuusen takk for alle trøstende ord!! Hadde en date ikveld, bra timing! Det verste er bare det at jeg følte jeg var utro når jeg var på daten Så daten som jeg trodde skulle få meg i bedre humør, vel, slo feil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå