Gjest luremegpå Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Hei Jeg ser at det er mye erfaringer og frustrasjon ute å går, men jeg ser ingen side der vi kan dele dette..:! Jeg er den som leser mange innlegg daglig, men jeg er og den som ikke har prøvd lenge, men jeg ser at vi trenger en slik side. Vi vil jo ikke skremme mennene våre vekk, så da er det viktig at vi støtter hverandre litt her inne!! Hvis det er noen negative holdninger, meninger om denne siden, så kan dere la være å kommentere. Dette er en side der vi skal få opp humøret, motivasjon og dele erfaringer! Det skal komme mye postivt ut av denne siden;)!! Klemmer!!
Gjest luremegpå Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 (endret) Kan begynne jeg:) Ikke så mye frustrasjon enda,har såvidt begyne, men erfaringer: F.eks: Selvom man har hatt samme syklus i mange år , kan den forandres, selvom man ikke har gått på p-piller osv. Det har jeg lært denne mnd, og det er en veldig ålreit ting å vite med tenke på at man kan få TR noen dager før, senere, eller ikke i det hele tatt;)! Og man har lov til å vøre lei seg uansett hvilken PP man er i, det er mye følelser ute å går synes jeg da! Endret 26. februar 2010 av luremegpå
VolvoJente Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Jeg blir frustrert. P-pillene ødela hele systemet på syklusen min, hadde 32 dagers syklus før, å nå er det forskjellig hele tiden. vet ikke om det er noe som kan hjelpe meg med å få den på delvis riktig kjør igjen. Min mann begynner å bli småirrtert av humørsvigningene mine. Når jeg først har mensen , så har jeg sinnsyke humørsvigninger. Er det noen dær ute, som vet om noe som kan hjelpe meg ? Hilsen frustrert VolvoJente
fru sp Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 Jeg blir frustrert. P-pillene ødela hele systemet på syklusen min, hadde 32 dagers syklus før, å nå er det forskjellig hele tiden. vet ikke om det er noe som kan hjelpe meg med å få den på delvis riktig kjør igjen. Min mann begynner å bli småirrtert av humørsvigningene mine. Når jeg først har mensen , så har jeg sinnsyke humørsvigninger. Er det noen dær ute, som vet om noe som kan hjelpe meg ? Hilsen frustrert VolvoJente Ja, uregelmessige sykluser er noe dritt. Akupuntur kan hjelpe!! Men gå til en med erfaring med akkurat dette og gjerne en som gir naturmedisin i tillegg Lykke til!
NoAngel Skrevet 3. mars 2010 #5 Skrevet 3. mars 2010 er i pp6 nå.. noen dager er det helt ok.. andre dager er skikkelig driiiiit!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå