Ciara Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Telefonen min streiker, og jeg trenger ny. Jeg er opptatt av at mobiltelefonen jeg velger skal vare en god stund (jeg bytter ikke modell to ganger i året, for å si det slik), og lurer derfor på hva som kommer til å gjelde framover. Følgende krav har jeg: -Den kan gjerne være grei å sende mail og surfe på, men det må ikke bli slik at den er så fancy at det blir håpløst å ta telefonen -Bør ha mobilkamera (men trenger ikke veldig avansert) -Enkel og brukervennlig. Har stort sett hatt Nokia tidligere og vært fornøyd med det -Bør ikke koste skjorta Noen tips?
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Jeg har også vært på telefonjakt i det siste, og er også interessert i en som holder i mer enn ett år, og som ikke er altfor avansert. Endte til slutt på en Nokia, som skal kjøpes iløpet av neste uke: http://www.elkjop.no/product/telefoni-gps/...oductTabcontent Grei pris, relativt bra kamera, og medfølgende ørepropper til mp3spilleren var det som overtalte meg. Pluss at jeg liker godt klapptelefoner, synes "vanlige telefoner er håpløse siden jeg alltid glemmer tastelås... :gjeiper:
Caramello Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Ett ord: iPhone Leste du siste punktet hennes? Bør ikke koste skjorta
Caramello Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 Driver å ser meg på ny mobil tlf. jeg også. Den jeg har nå har streiket. Har sett på en rekke telefoner, men de fleste koster ei halv månedslønn, synes ikke det er verdt det for en mobil tlf. Selv vil jeg betale max. 3000 kr, men etter å ha saumfart de fleste elektrobutikker her i byen, så har jeg funnet ut av en ting iallefall: Skal kjøpe mobilen på nett. Sparer veldig mye på det! Har dessverre ikke forslag til noen mobiler For har ikke peiling selv hvilken jeg vil ha heller
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #6 Skrevet 26. februar 2010 Jeg kan anbefale SE W995 http://www.amobil.no/artikler/sony_ericsson_w995/70431
feuerstein Skrevet 27. februar 2010 #7 Skrevet 27. februar 2010 Nokia E52 er fantastisk. Hvis du er i det eventyrlystne hjørnet kan du ta E55, som er samme telefonen med et annet tastaturoppsett. Skal du ha noe enklere finnes 6700 classic, i motsetning til E-serien ikke en smarttelefonen, "bare" dønn solid, veldig god lydkvalitet og et kamera som i fullt dagslys tar bilder jeg først trodde kom fra et "ekte" kompaktkamera, så gode var de.
Ciara Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 27. februar 2010 Takk for tipsen alle sammen Skal gå gjennom og lese mer om modellene dere anbefaler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå