Gå til innhold

Selges engangshansker i dagligvarebutikken? Pris? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger engangshansker ^^ Hvor kan jeg kjøpe det?

Skrevet

Spørs litt hva slags hansker du trenger? Det finnes jo noen i vinyl/latex, og noen i litt stivere plast. Sistnevnte er billigere, men større og mer klønete å bruke.

Apoteket har ulike typer hansker, dessuten har jeg sett det på Nille og. Sikkert noen butikker som har det, men jeg vil gjette at det for det meste er de større supermarkedene.

Skrevet
Jeg trenger engangshansker ^^ Hvor kan jeg kjøpe det?

Apoteket har ihvertfall

Skrevet
Spørs litt hva slags hansker du trenger?

Skal mekke på sykkelen ^^

Apoteket selger engangshansker for ~100kr for en boks (100 stk.) Jeg bare lurte på om det også fantes i dagligvarebutikken... :)

Skrevet
Skal mekke på sykkelen ^^

Apoteket selger engangshansker for ~100kr for en boks (100 stk.) Jeg bare lurte på om det også fantes i dagligvarebutikken... :)

Aha, Da er sikkert vinylhansker best ja. Jeg har prøvd å farge håret med sånne tynne plasthansker, og det var et helv*** bare det, så sykkelmekking tror jeg bare blir tull ;)

Finnes det ikke mindre pakker på apoteket da? Sikker på at jeg har kjøpt det der før. Vet de har mindre pakker på Nille ihvertfall.

Skrevet
Aha, Da er sikkert vinylhansker best ja. Jeg har prøvd å farge håret med sånne tynne plasthansker, og det var et helv*** bare det, så sykkelmekking tror jeg bare blir tull ;)

Finnes det ikke mindre pakker på apoteket da? Sikker på at jeg har kjøpt det der før. Vet de har mindre pakker på Nille ihvertfall.

Jeg tror vinylhansker er tingen ja ^^

Det er slike jeg ønsker: www.slf.no/Medlemssider/Pa_Sykkel/46758/28-29.pdf

Jeg pratet akkurat med et apotek, og de hadde kun pakker med 100 stk. Jeg får ta meg ei runde og se :)

Skrevet

Jeg kjøpte noen engangshansker på rema. Husker ikke pris, kanskje 30-40 kr. Er ikke så mye som hundre stk i pakken, pakken var vel ca 2 cm tykk.

Gjest Gjest_mimmi_*
Skrevet

Tror jeg betalte 49 eller 59 på Nille siste jeg kjøpte - 100 stk i pakken (latexhansker) Vet at de også selger på Europris hvis du bor i nærheten av de butikkene

Skrevet (endret)

Jeg kjøper mine på Nille nå, før kjøpte jeg legehansker gjennom jobben min og de er nok litt bedre, men Nille-hanskene klarer seg fint de! På nille koster de vel rundt 50,- ja.

Men for å mekke på sykkel så ville jeg faktisk kjøpt Latexfrie arbeidshansker. De er mer hardføre (går ikke like lett i stykker) og kjøper du riktig størrelse så sitter de som støpt. Pappa bruker dem når han holder på med bilen! ;)

Endret av Colargol
Skrevet

På apoteket selger de engangshansker. Koster 100 kr for 100 hansker. Sist jeg kjøpte, kjøpte jeg de på Ica Maxi, betalte 10 kr for 10 stk. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...