Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #1 Skrevet 26. februar 2010 Britiske pundet kollapser snart, står det i avisene. Å det håper jeg stemmer for jeg vil bestille meg noen Nars duo øyenskygger på hqhair, men etter det jeg har funnet ut så vil de pr i dag koste 206 norske kr pr i dag, med andre ord over tollgrensen. Måtte bare lufte litt frustrasjon og håp......
Gjest Heidie Skrevet 26. februar 2010 #2 Skrevet 26. februar 2010 Hehe, søtt :D Vi får håpe på det. Jeg har også en del produkter på ønskelista som jeg venter med til et eventuelt pundkollaps
Zinnia Skrevet 26. februar 2010 #3 Skrevet 26. februar 2010 Hadde vært veldig fint om det kollapset neste uke, for da er jeg i London
RedFox81 Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Problemet er jo bare at hvis pundet virkelig kollapser, så kommer det en kollaps i økonomien generelt også, fordi mange penger er investert i pund..
Gjest Heidie Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 Problemet er jo bare at hvis pundet virkelig kollapser, så kommer det en kollaps i økonomien generelt også, fordi mange penger er investert i pund.. Men kanskje, i noen timer, så kan man handle VILLT på nettet? hehe :D :D Kollapser gjør det vel ikke, men hadde ikke gjort noe om det ble enda litt lavere :D (men nå skal vi jo ikke klage, pundet er jo kjempelavt nå i forhold til det det har vært!)
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #6 Skrevet 26. februar 2010 At det kollapser er vel litt satt på spissen, men at det blir litt lavere for en liten stund hadde passet meg fint. Jeg må følge med, må nemelig ha et par Nars duo-er, å må klare å komme under 200-grensen, noe man ikke gjør nå. Huff for et luksus problem...
Gjest Heidie Skrevet 27. februar 2010 #7 Skrevet 27. februar 2010 At det kollapser er vel litt satt på spissen, men at det blir litt lavere for en liten stund hadde passet meg fint. Jeg må følge med, må nemelig ha et par Nars duo-er, å må klare å komme under 200-grensen, noe man ikke gjør nå. Huff for et luksus problem... Kom på at jeg glemte å si at de har en del Nars øyenskyggeduoer på Strawberrynet her: http://no.strawberrynet.com/makeup/nars/?LineId=13313#13313
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2010 #8 Skrevet 27. februar 2010 Takk Heidie. Har en Nars duo fra SN, men de har desverre ikke to av de jeg vil ha. Fin blogg du har.
Gjest Heidie Skrevet 27. februar 2010 #9 Skrevet 27. februar 2010 Takk Heidie. Har en Nars duo fra SN, men de har desverre ikke to av de jeg vil ha. Fin blogg du har. Aha, da så Vi får vente på kollapsen da
JollyJolly Skrevet 27. februar 2010 #10 Skrevet 27. februar 2010 Herlig at dere ønsker at et annet lands valuta skal kollapse, med alt det medfører - for at det skal bli billig for dere å shoppe noe sminke ... Er det mulig!! (sorry at jeg bryter inn i tråden med denne sure kommentaren, bare ignorér den og fortsett å glede dere)
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2010 #11 Skrevet 27. februar 2010 Hvist du leser mere nøye etter i tråden så ser du at det står at det er satt på spissen, med andre ord... ikke helt bokstavelig ment. Men at den kunne godt ha falt bare litt noe dager, for at jeg skal shoppe litt sminke. JA TAKK.
Frøken Helene Skrevet 27. februar 2010 #13 Skrevet 27. februar 2010 Herlig at dere ønsker at et annet lands valuta skal kollapse, med alt det medfører - for at det skal bli billig for dere å shoppe noe sminke ... Er det mulig!! (sorry at jeg bryter inn i tråden med denne sure kommentaren, bare ignorér den og fortsett å glede dere) Herlighet, har du stått opp med feil fot i dag, eller? Det skal vel ikke så mye til å skjønne at dette er spøkefullt ment?
Gjest Heidie Skrevet 28. februar 2010 #14 Skrevet 28. februar 2010 Forresten! De selger også nars-duoer her: http://www.kissandmakeupny.com/nabey.html Kanskje de har fargen du vil ha der?
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #15 Skrevet 28. februar 2010 Takk for linken Heidie. Herlig her har de sannelig de jeg leter etter. Fikk helt hjertebank Men har kjøpt nok på denne lønnen, så må vente til midten av mars på neste lønn før jeg shopper igjen. Har du hanlet noe fra denne nettbutikken? Andre som har handlet her?
Gjest Heidie Skrevet 28. februar 2010 #16 Skrevet 28. februar 2010 Takk for linken Heidie. Herlig her har de sannelig de jeg leter etter. Fikk helt hjertebank Men har kjøpt nok på denne lønnen, så må vente til midten av mars på neste lønn før jeg shopper igjen. Har du hanlet noe fra denne nettbutikken? Andre som har handlet her? Ja, husker faktisk ikke hva jeg kjøpte, er en stund siden. Men jeg var fornøyd med alt Rask og billig shipping
LukaFrost Skrevet 1. mars 2010 #17 Skrevet 1. mars 2010 Hvilke nettbutikker er engelske da? Eller holder det at man krysser av for å betale med pund?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå